• Σχόλιο του χρήστη 'Hλίας Αλευράς, ΠΕ3 ΜΔΕ, Διευθυντής ΟΤΑ Α’β (με Ν.3839/10 από Υ.Σ.), μέλος Υπ. Συμβουλίου' | 3 Δεκεμβρίου 2015, 09:55

    Παρατηρήσεις : «ΛΑΘΗ» του Σχεδίου Νόμου : 1. η διατύπωση ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ, μία «δίκαιη-νόμιμη» διατύπωση θα ήταν (βλέπε γνωμ. ΣτΕ 235/05) ΠΕ για Γεν. Δ/νσεις, ΠΕ και εν ελλείψει ΤΕ για Δ/νσεις, ΠΕ ή ΤΕ και εν ελλείψει ΔΕ στα τμήματα. 2. η ίδια μοριοδότηση βαθμού πτυχίων με απολυτήριο Λυκείου (όποιος έχει τελειώσει το Λύκειο με 19 και το Πανεπιστήμιο με 8, καλύτερα να «υποβιβαστεί» σε ΔΕ κατηγορία). 3. η καθόλου μοριοδότηση σε θέση ευθύνης (με όποιο νόμιμο τρόπο και αν έγινε), μία «λύση» θα ήταν η πρόταση του προηγούμενου σχεδίου νόμου, δηλαδή οι ΝΟΜΙΜΟΙ «αναπληρωτές» χωρίς κρίση από Υ.Σ., να λαμβάνουν το μισό ή το 1/3 των αντίστοιχων μορίων. Π.Χ. δύο υπάλληλοι τμηματάρχες με ακριβώς ίδια μόρια σε όλες τις κατηγορίες, ο Α λόγω συνταξιοδότησης του Δ/ντή, διατέλεσε νόμιμα Αν. Διευθυντής για ένα χρόνο (με όλες τις ευθύνες) και ο έτερος Β πήγε για 3 ημέρες στο ΕΚΔΔΑ και επιλέγεται. «Φταίει» ο Α που δεν έγιναν σύντομα επιλογές; 4. δεν προβλέπεται διάταξη σε περίπτωση ΜΗ ύπαρξης υπαλλήλων με Α’β, να επιλέγονται με Β’β. 5. η ίδια μοριοδότηση των σεμιναρίων ανεξαρτήτως ημερών, προτείνεται 1 μόριο/ημέρα και μέχρι 50 μόρια. 6. η μη μοριοδότηση της πολύ καλής γνώσης ξένης γλώσσας (ευνοούνται τα «αλλοδαπά» πτυχία), προτείνεται 10 μόρια. 7. η μοριοδότηση μέχρι 3 ξένων γλωσσών (ο νόμος δεν αφορά το διπλωματικό σώμα), μέχρι 2 είναι αρκετές. 8. η μοριοδότηση μεταπτυχιακών ανεξαρτήτως εξαμήνων σπουδών, προτείνεται 150 (μονοετές+διατριβή), 175 (3 εξάμηνα+διατριβή), 200 (2ετές+διατριβή) 9. η μη μοριοδότηση ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ μαθημάτων σε ΑΕΙ (υπάρχουν προγράμματα σπουδών σε ΑΕΙ που μπορείς να παρακολουθήσεις και να εξεταστείς σε συγκεκριμένο μάθημα (δια βίου εκπαίδευση) χωρίς να λάβεις τίτλο σπουδών. Εάν ένα 2ήμερο σεμινάριο στο ΕΚΔΔΑ, λαμβάνει 10 μόρια, ένα εξάμηνο μεταπτυχιακό μάθημα (π.χ. management) σε ΑΕΙ δεν πρέπει να λαμβάνει τουλάχιστον 10 μόρια; 10. η μη πρόβλεψη για «πειθαρχική» ευθύνη εάν δεν προκηρυχθούν εμπρόθεσμα οι επιλογές από το αρμόδιο όργανο (το προέβλεπαν ΟΛΟΙ οι προηγούμενοι Νόμοι π.χ. «Παράλειψη αποστολής των φακέλων εντός της ανωτέρω προθεσμίας συνιστά σοβαρή παράβαση καθήκοντος του αρμόδιου οργάνου η οποία τιμωρείται πειθαρχικώς σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις»). «ΣΩΣΤΑ» του Σχεδίου Νόμου : 1. Η «αναγνώριση» προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα και ορθώς με λιγότερα μόρια 2. οι συντελεστές βαρύτητας των ομάδων κριτηρίων και η κλιμάκωση ανάλογα την θέση ευθύνης 3. η μοριοδότηση των σεμιναρίων της τελευταίας 10ετίας (αντί 20ετίας) 4. η «επαναφορά» της τριετούς θητείας (από 5ετή). 5. η «βάση» ερωτήσεων από το ΕΚΔΔΑ κατά την συνέντευξη. Προτείνεται με σύστημα πολλαπλών επιλογών (multiple choice) για να μην έχουμε «παρατράγουδα» στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Το μεγάλο "πρόβλημα" των προηγούμενων νόμων δεν ήταν η "κατανομή" των μορίων, αλλά η ΜΗ εφαρμογή του ίδιου του Νόμου, καθώς υπάρχουν ακόμα π.χ. ΟΤΑ Α΄βαθμού που δεν έχουν κάνει επιλογές από το 2011 (μετά "Καλλικράτη"). Υπάρχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του Νόμου; Υπάρχουν οι αναγκαίες πιστώσεις στο ΕΚΔΔΑ; Υπάρχει η "πολιτική" βούληση να "πιεστούν" τα αρμόδια όργανα να εφαρμόσουν σύντομα το νέο Νόμο;