• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Γ.' | 3 Δεκεμβρίου 2015, 12:15

    -Δεν υπάρχει διαβάθμιση βαθμολογίας μεταξύ ΤΕ και ΠΕ όπως και σε σχέση με το βαθμό πτυχίου. Π.χ. παίρνουν 100 μόρια και ο ΤΕ με βαθμό 5 και ο ΠΕ με βαθμό 10. ΠΡΟΤΑΣΗ: ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (ΤΕ Ή ΠΕ) ------------------------------------------------------------- -Υπερεκτιμάται η ΕΣΔΔ καθώς ενώ ισοδυναμεί με ένα μεταπτυχιακό με εξετάσεις επιλογής σπουδαστών, βαθμολογείται σχεδόν το διπλάσιο (250 έναντι 150). Μάλιστα δίνει επιπλέον πλεονεκτήματα όπως π.χ. τα 10 έτη στην εξέλιξη –7 από την κατάταξη στο βαθμό, 2 από την αναγνώριση του χρόνου φοίτησης ως δημόσια προϋπηρεσία και 1 από την αριστεία (Στο Μεταπτυχιακό είναι μόλις 2 ενώ για του διδάκτορες 7). Έτσι ένας απόφοιτος της ΕΣΔΔ κερδίζει 300 μόρια (250 μόρια σχολής+50 από 2 χρόνια αναγνώριση προϋπηρεσίας), έναντι 150 μορίων του απόφοιτο μεταπτυχιακού δημόσιας διοίκησης με εισαγωγικές εξετάσεις και ελάχιστο χρόνο φοίτησης 1,5-2 χρόνια(όπως στην ΕΣΔΔ) και 300 μορίων ενός διδάκτορα. Η παραπάνω διαφορά μεγαλώνει στην περίπτωση αποφοίτου ΕΣΔΔ με μεταπτυχιακό (σύνολο μορίων 300+150=450) έναντι κατόχου 2 μεταπτυχιακών (π.χ. στη δημόσια διοίκηση και στην ειδικότητα διορισμού. Σύνολο 150+30=180) και διδάκτορα με μεταπτυχιακό (σύνολο 300+150=450) που σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα προβλέπεται να χορηγείται στο 2ο έτος διδακτορικού. Δεν είναι ορθή αξιολόγηση όταν κάποιος με διδακτορικό έχει ίδια εν τέλει βαθμολογία με τον απόφοιτο της ΕΣΔΔ ή όταν κάποιος με 3 ή περισσότερα συναφή μεταπτυχιακά παίρνει αρκετά μικρότερη βαθμολογία από ένα απόφοιτο ΕΣΔΔ. ΠΡΟΤΑΣΗ: ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ-ΕΣΔΔ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ (150-200-250) ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΙΤΛΟΣ –ΕΙΤΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΕΙΤΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥ ΕΣΔΔ- ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ- (ΤΑ 30 ΜΟΡΙΑ ΑΔΙΚΟΥΝ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΛΟΓΙΚΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ Η ΔΗΛΩΣΗ ΟΤΙ «Σε περίπτωση που υποψήφιος κατέχει διδακτορικό δίπλωμα και μεταπτυχιακό τίτλο ή περισσότερα του ενός διδακτορικά διπλώματα ή μεταπτυχιακούς τίτλους, ή έχει αποφοιτήσει από την Ε.Σ.Δ.Δ. και την Ε.Σ.Τ.Α. του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.) και κατέχει διδακτορικό δίπλωμα ή μεταπτυχιακό τίτλο, υπολογίζεται το προσόν με τα περισσότερα μόρια, καθώς και το ένα τρίτο (1/3) των μορίων του άλλου ή άλλων προσόντων.») ------------------------------------------------------------- -Βαθμολογείται με πολύ μικρή μοριοδότηση η ξένη γλώσσα και μόνο το άριστο επίπεδο. Η πολύ καλή γνώση ή έστω η καλή γνώση μιας ξένης γλώσσας δεν πρέπει να δίνει ένα προβάδισμα έναντι κάποιου που δεν έχει γνώση; Στο ΑΣΕΠ μπαίνει πλέον προϋπόθεση η καλή ή πολύ καλή γνώση μιας ξένης γλώσσας για την κατάληψη μιας θέσης στο δημόσιο γεγονός που δείχνει την αναγκαιότητα της γνώσης αυτής. ΠΡΟΤΑΣΗ: ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΗΣ ------------------------------------------------------------- -Τα χρόνια προϋπηρεσίας υπερβαθμολογούνται. Ένας χρόνος προϋπηρεσίας ισοδυναμεί σχεδόν με ένα δεύτερο πανεπιστημιακό τίτλο ή ένα δεύτερο συναφή μεταπτυχιακό τίτλο (25 έναντι 30) ενώ υπερτερεί από την άριστη γνώση ξένης γλώσσας (25 έναντι 20). Οι μεγάλοι σε ηλικία μόνο από την προϋπηρεσία τους αποκτούν μόρια που δύσκολα τα εξασφαλίζει κάποιος προσοντούχος υπάλληλος. Επίσης κάποιος που διορίζεται με 7 έτη προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα αξιολογείται ισοδύναμα με κάποιον που υπηρέτησε στο δημόσιο μολονότι οι διαδικασίες του δημοσίου διαφοροποιούνται και δεν έχει εμπειρία κατάλληλη για να ανταπεξέρθει σε πόστο ευθύνης. Δεν διευκρινίζεται επίσης ποιος θα αποφασίζει τη συνάφεια της προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα. Επίσης προϋπηρεσία δημοσίου υπαλλήλου στον ιδιωτικό τομέα με άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου ενώ υπηρετούσε στο δημόσιο θα προσμετράται (π.χ. εκπαιδευτής ΤΕΙ/ΙΕΚ); ΠΡΟΤΑΣΗ.: ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΩΝ ΤΥΠΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ . ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ. -------------------------------------------------------------