• Σχόλιο του χρήστη 'Β.' | 3 Δεκεμβρίου 2015, 13:42

    Παρότι στο εν λόγω άρθρο αναφέρεται ότι: "Άρθρο 85 Κριτήρια και διαδικασία επιλογής προϊσταμένων 1. Για την επιλογή προϊσταμένων λαμβάνονται υπόψη τέσσερις ομάδες κριτηρίων: α).... β) Μοριοδότηση βάσει εμπειρίας και άσκησης καθηκόντων ευθύνης, γ) ......" στη συνέχεια του άρθρου η μοριοδότηση του σχετικού κριτηρίου περιγράφεται μόνο με βάση την εργασιακή και διοικητική (;) εμπειρία, χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν εμπειρία στην άσκηση καθηκόντων σε θέση ευθύνης: "β. Η Εργασιακή – Διοικητική Εμπειρία μοριοδοτείται ως εξής: - Ο χρόνος υπηρεσίας στο δημόσιο ή σε συναφή θέση στον ιδιωτικό τομέα, όπου προβλέπεται σε διάταξη προγενέστερου νόμου: 25 μόρια για κάθε έτος με ανώτατο όριο τα 33 έτη για το δημόσιο τομέα και 25 μόρια για κάθε έτος με ανώτατο όριο τα 7 έτη για τον ιδιωτικό τομέα. Χρόνος υπηρεσίας μεγαλύτερος του εξαμήνου λογίζεται ως πλήρες έτος. Το σύνολο των μορίων που μπορεί να λάβει ένας υποψήφιος από την Εργασιακή – Διοικητική Εμπειρία δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 1000 μόρια." Πέραν της εσωτερικής αντίφασης των δύο διατάξεων του άρθρου, θεωρείται νομικά και ουσιαστικά αναγκαία, χωριστά από τη λοιπή εμπειρία, να μοριοδοτούνται τα έτη κατοχής θέσεων ευθύνης και μάλιστα με διαφοροποιημένη κατά επίπεδο θέσης μοριοδότηση. Η κατοχή θέσης Προϊσταμένου Δ/νσης, Γενικής Δ/νσης και Τμήματος προφανώς είναι υποχρεωτικό-αναγκαίο να συνεκτιμάται ειδικά για την αξιολόγηση κατάληψης θέσης ευθύνης αφού προσθέτει στον αξιολογούμενο ειδική εμπειρία-ανάπτυξη δεξιοτήτων σε πολυπλοκότερο περιβάλλον υψηλότερων απαιτήσεων από εκείνο της απλής υπαλληλικής εμπειρίας. Με ειλικρινή εκτίμηση.