• Σχόλιο του χρήστη 'Σούλα' | 3 Δεκεμβρίου 2015, 13:00

    1)Η ιδιαίτερη πρόταξη των τυπικών προσόντων (μεταπτυχιακών, διδακτορικών κ.α), με αντίστοιχη κάθετη υποβάθμιση της υπηρεσιακής εμπειρίας και της εμπειρίας σε θέσεις ευθύνης,είναι υπερβολική και εσφαλμένη. Εκ της πραγματικότητας, είναι σαφώς αποδεδειγμένο ότι, η ικανότητα και η αποδοτικότητα δεν είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα τυπικά προσόντα. Δηλαδή δεν υπάρχουν πτυχιούχοι έμπειροι υπάλληλοι, ικανοί και αποδοτικοί, που συμβάλλουν με την εμπειρία ετών στην προώθηση του έργου των υπηρεσιών? Οι "απλοί" ΠΕ υπάλληλοι που είναι 5Ο/ρηδες και πλέον, που έχουν αναλώσει τη ζωή τους στην υπηρεσία, που ο φόρτος εργασίας δεν τους παρείχε την πολυτέλεια του χρόνου για μεταπτυχιακές σπουδές και για συχνή-πυκνή παρακολούθηση επιμορφωτικών προγραμμάτων είναι όλοι για πέταμα!!!! Πολύ άδικη αντιμετώπιση! Δηλαδή θα ανταμειφθούν με υπηρεσιακό εξευτελισμό όλοι οι εναπομείναντες 55/αρηδες και 60/αρηδες, πτυχιούχοι, οι οποίοι θα υποβιβασθούν από θέσεις ευθύνης σε θέσεις απλών εισηγητών, επειδή λόγω φόρτου εργασίας, αδυνατώντας να απουσιάζουν συχνά και δίνοντας προτεραιότητα στην υπηρεσία, δεν βρήκαν χρόνο να κάνουν μεταπτυχιακά!! Αντιθέτως υπάρχει μεγάλος αριθμός υπαλλήλων, που υπηρετώντας σε θέσεις "ψυγεία", ή υπηρεσίες χαμηλών απαιτήσεων, είχαν απεριόριστο χρόνο και ευχέρεια να απουσιάζουν από την εργασία τους και να παίρνουν μεταπτυχιακούς τίτλους, είτε να παρακολουθούν επιμορφωτικά προγράμματα. 2)Είναι ιδιαίτερα άδικο επίσης το γεγονός ότι, μοριοδοτείται μόνο η άριστη γνώση ξένης γλώσσας, ενώ δεν μοριοδοτείται η πολύ καλή και η καλή γνώση αυτής.