• Σχόλιο του χρήστη 'Κατσαπελίδης Δημήτριος' | 3 Δεκεμβρίου 2015, 14:57

    1. Η μοριοδότηση περιττών τυπικών προσόντων, επί του αποτελέσματος λειτουργεί ως ταξικό κριτήριο επιλογής και δημιουργεί δυσαρμονία μεταξύ στελέχωσης του δημοσίου και της κοινωνίας. Τα λαικά στρώματα μετά τις σπουδές κατά κανόνα αναγκάζονται να εργαστούν και συνήθως δεν έχουν δυνατότητα να ασχοληθούν με μοριοθηρία για το διορισμό ή την υπηρεσιακή εξέλιξη στο δημόσιο (διδακτορικά, γλώσσες και σχολές δημόσιας διοίκησης). 2. Κατά το χρονικό διάστημα όπου ένας επιστήμονας παρακολουθεί ένα μεταπτυχιακό ή κάνει διδακτορικό, ένας άλλος επιστήμονας αποκτά εμπειρία στο ειδικό αντικείμενο όπου εργάζεται. Εκτιμώ ότι η μοριόδοτηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών πρέπει να είναι ίση με την τα μόρια που λαμβάνει κάποιος για τον ίδιο χρόνο εργασίας. Στην περίπτωση που ένας υπάλληλος κάνει διδακτορικό ή μεταπτυχιακό απουσιάζοντας από την υπηρεσία με εκπαιδευτική άδεια, προφανώς και δεν μπορεί να λαμβάνει περισσότερα μόρια από τους υπηρετούντες. 3.Να δίνονται αρκετά μόρια για διδακτορικό ή μεταπτυχιακό αφού ο υπάλληλος έχει αποκτήσει τη βασική εμπειρία που απαιτείται για να ασκεί δημόσια διοίκηση π.χ. μετά από 10 έτη εργασίας στο δημόσιο. 4. Η γνώση ξένων γλωσσών θα πρέπει να λαμβάνει μόρια ή να είναι προαπαιτούμενη μόνο εάν χρειάζεται στα καθήκοντα της θέσης π.χ. υπουργείο εξωτερικών, θέσεις που έχουν άμεση συνεργασία με την ευρωπαική κοινότητα κλπ. 5. Θα πρέπει να δίνονται περισσότερα μόρια για πενταετή κύκλο σπουδών (πολυτεχνείο) σε σχέση με ΤΕΙ ή σχολές ΠΕ με 4 έτη σπουδών.