• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργιος' | 3 Δεκεμβρίου 2015, 16:13

    Αξιότιμοι κύριοι/ες , το νομοθετικό έργο που αποφασίσετε να ψηφίσετε έχει ασφαλώς και πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα . Αναφορικά με παρόν άρθρο διαπιστώνω τις ακόλουθες αστοχίες με κοινό παρανομαστή τον κίνδυνο παροπλισμού των ικανότερων στελεχών της δημόσιας διοίκησης και εξηγώ Α) Ο κάτοχος τίτλου σπουδών λαμβάνει βαθμούς 100 είτε έχει τελειώσει επαγγελματικό λύκειο με 11,50 είτε έχει τελειώσει την Νομική με 9 . Β)Δεν μοριοδοτείται η εμπειρία σε θέσεις ευθύνης (προτίθεστε να μοριοδοτείται στην συνέντευξη;) γ) δίνεται υπερβολικό βάρος στην παλαιότητα /άθροισμα των ετών υπηρεσίας- προσελκύοντας το ενδιαφέρον στελεχών που δεν θα προσδώσουν την ζητούμενη αποτελεσματικότητα. Τι θα συμβεί; Θα εκτοπισθούν νυν προϊστάμενοι οι οποίοι θα κληθούν εν συνεχεία από τις ομάδες β και γ διαλογής που πριμοδοτείτε να σχεδιάσουν και να εκτελέσουν το ετήσιο πρόγραμμα λειτουργίας του φορέα. Θέτω υπόψη σας το ακόλουθο παράδειγμα. Απόφοιτος Πανεπιστημίου με βαθμό 7 και κάτοχος Μεταπτυχιακού διπλώματος με δεκαπέντε έτη προϋπηρεσία ,εκ των οποίων τα 7 διήνυσε σε θέσεις ευθύνης θα αντιπαρατεθεί (σε δυσχερέστερη θέση) στην συνέντευξη με συνάδελφο του απόφοιτο ΤΕΙ με βαθμό 5,1 , χωρίς μεταπτυχιακό, που δεν διετέλεσε ουδέποτε προϊστάμενος και που έχει όμως 25 έτη υπηρεσίας , …Είναι παράδειγμα κακής πρακτικής , αστοχίας και κακής νομοθέτησης….