• Σχόλιο του χρήστη 'Παλιούρα Στεργιανή' | 3 Δεκεμβρίου 2015, 20:31

    Θεωρώ ότι έχει γίνει μια μεγάλη προσπάθεια που να άρει όσο είναι δυνατό τις αδικίες αλλά και την ανεφάρμοστη νομοθεσία των προηγούμενων ετών στο θέμα. Αυτό που προτείνω εγώ στο σύστημα προαγωγών είναι η μοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου ισότιμης ή ανώτερης βαθμίδας που κατέχει ο υπάλληλος αλλά και η προσμέτρηση του δεύτερου μεταπτυχιακού κατά το ήμισύ του. Καμμιά επιμόρφωση υπαλλήλου στην διάρκεια της καριέρας του με όσα μόρια συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και εάν έχει πάρει δεν μπορεί να λογιστεί ισάξια με ένα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών σε ομώνυμο πανεπιστημιακό ίδρυμα.Για αυτό άλλωστε και οι κάτοχοι διδακτορικών πρέπει και καλά κάνουν να προηγούνται. Σύμφωνα με την τοποθέτηση μου αυτή διευρύνεται η δεξαμενή υπαλλήλων από όπου θα κατέχονται οι θέσεις ευθύνης και παραμένει η προσθετική λογική της μοριοδότησης προσόντων συνάδοντας με αυτήν του ΑΣΕΠ. Επίσης αναφορικά με την εκθέσεις αξιολόγησης, αυτές εξαιτίας της συνεχούς αλλαγής νομοθεσίας δεν συμπληρώθηκαν όπως έπρεπε ειδικά την προηγούμενη χρονιά και αξιολογητές ήταν ενίοτε άτομα χωρίς δική τους αξιολόγηση και επιλογή. Επομένως προτείνεται να έχουν ενδεικτική σημασία ειδικά στην χρονιά εφαρμογής του νόμου αυτού. Κατά την άποψή μου οι αξιολογήσεις με αναίτια υψηλούς ή χαμηλούς βαθμούς χωρίς αιτιολόγηση και βάσει υποκειμενικότητας,είναι αυτές που καταρράκωσαν το ηθικό των υπαλλήλων τα προηγούμενα χρόνια ,δημιούργησαν συγκρούσεις και εντάσεις και ανέστειλαν την ομαλή δραστηριότητα των υπηρεσιών.Ο κάθε υπάλληλος έχει την δική του αξία και θέση μέσα στο σύστημα,αρκεί το σύστημα να έχει τους κατάλληλους ηγέτες.