• Σχόλιο του χρήστη 'Dimitra' | 3 Δεκεμβρίου 2015, 21:04

    1. Τα σεμινάρια του ΙΝΕΠ είναι διάρκειας από 3 μέρες έως 3 εβδομάδες. Δεν είναι δίκαιο να γίνεται η μοριοδότηση ανά σεμινάριο αλλά ανά διάρκεια όπως ήταν μέχρι τώρα. Επίσης υπάρχουν κι άλλα πιστοποιημένα σεμινάρια, όπως αυτά του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, του Ευρωπαϊκού Κέντρου Δημοσίου Δικαίου, κτλ. 2. Ο βαθμός του διπλώματος (ακόμα και του μεταπτυχιακού) θα έπρεπε να παίζει ρόλο στη μοριοδότηση διότι ένας καλός βαθμός διπλώματος προϋποθέτει επιμέλεια που είναι άκρως απαραίτητη στη Δημόσια Διοίκηση και θα έπρεπε να μοριοδοτείται, ώστε να προάγονται οι επιμελείς αλλά και να αποτελεί κίνητρο για τους δημοσίους υπαλλήλους που σπουδάζουν. Άλλωστε, ο βαθμός διπλώματος αποτελεί και κριτήριο επιλογής του ΑΣΕΠ. 3. Η άριστη γνώση ξένης γλώσσας είναι μόλις διπλάσιας αξίας από ένα οποιοδήποτε, ακόμα και βραχείας διάρκειας σεμινάριο του ΙΝΕΠ. Θεωρώ ότι η μοριοδότηση της γνώσης ξένων γλωσσών θα έπρεπε να μοριοδοτείται ώστε να αποτελεί κίνητρο περαιτέρω επιμόρφωσης. Επίσης δεν αναφέρεται πουθενά με ποιό τρόπο βαθμολογείται η πολύ καλή (C1) και η καλή (Β2) γνώση ξένης γλώσσας. 4. Θα έπρεπε να μοριοδοτείται, έστω και ελάχιστα, η συμμετοχή σε επιτροπές του Δημοσίου (διαγωνισμών κτλ) και λοιπές ομάδες εργασίας, διότι αφενός είναι υπεύθυνη δουλειά και αφετέρου θα υπήρχε κίνητρο για συμμετοχή και αυτό θα επιτάχυνε τις διαδικασίες των δημοσίων διαγωνισμών. 5. Οι δημοσιεύσεις, έπαινοι, εισηγήσεις σε σεμινάρια ή συνέδρια, συμμετοχές σε εκθέσεις και λοιπές δραστηριότητες συναφείς με το αντικείμενο της εργασίας, θα έπρεπε επίσης να μοριοδοτούνται. 6. Βασική προϋπόθεση για την εύρυθμη λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης είναι, ο προϊστάμενος να μην είναι ποτέ χαμηλότερης εκπαιδευτικής βαθμίδας από τον υφιστάμενο (π.χ. ο ΤΕ να μην προϊσταται του ΠΕ) διότι στην πράξη υπάρχει πρόβλημα κύρους του προϊστάμενου και επιβολής του στους υφιστάμενούς του σε περίπτωση που έχουν υψηλότερα προσόντα.