• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία' | 4 Δεκεμβρίου 2015, 08:47

    ο νόμος ισοπεδώνει πλήρως του προσοντούχους και πολλά υποσχόμενους υπαλλήλους με τους βολεμένους υπαλλήλους που μπορεί να πλήρωσαν ακόμα και για την απόκτηση μιας γλώσσας ή ενός μεταπτυχιακού (συμβαίνουν και αυτά). παρατηρείται η 'τιμωρία' όσον έχουν περισσότερα προσόντα από 1 μεταπτυχιακό, 1 διδακτορικό, γλώσσα κλπ. ή τίτλους από δια βίου μάθηση που δείχνει το ενδιαφέρον του υπαλλήλου να μην καθηλώνονται και να εξελίσσονται πνευματικά συνεχώς. επίσης διαπιστώνεται η πολύ γρήγορη εξέλιξη των υπαλλήλων που μέσα σε δέκα χρόνια υπηρεσίας μπορεί να κατακτήσουν τον Α Βαθμό. μπροστά στα 40 που θα δουλεύουμε συνολικά από τα 10 χρόνια υπηρεσίας θα μπορείς να αγγίξεις την κορυφή. η εμπειρία δεν είναι πολύ σημαντική εξίσου για να διεκδικήσεις μια θέση διευθυντή? επίσης γίνεται τσουβάλιασμα με τους ΠΕ και ΤΕ γιατί? για να μπεις και να τελειώσεις το Μετσόβιο πολυτεχνείο ή το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο (5 ετούς φοίτησης) καταβάλεις τον ίδιο κόπο με έναν απόφοιτο ΤΕΙ που μπήκε στην σχολή του με μέσο όρο βαθμολογίας κάτω από τη βάση και την έβγαλε άκοπα? γιατί τέτοια απαξίωση των αποφοίτων ΠΕ 5 ετούς φοίτησης?