• Σχόλιο του χρήστη 'Konstantina' | 4 Δεκεμβρίου 2015, 09:25

    Τα κριτήρια αξιολόγησης των υπαλλήλων είναι παρόμοια με εκείνα που ήδη υπήρχαν. Τα πτυχία κλπ είναι αντικειμενικά στοιχεία, η αξιολόγηση όμως της συνεργατικότητας και συμπεριφοράς του υπαλλήλου πως θα μπορέσει να αξιολογηθεί με αντικειμενικά και αμερόληπτα κριτήρια είναι το ζητούμενο . Απο τη στιγμή που οι αξιολογητές είναι και πάλι όπως και πριν οι δυο ιεραρχικά ανώτεροι προϊστάμενοι το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο όπως έως τώρα (απο προσωπική άποψη μιλάω) δηλαδή υποκειμενική άποψη των έν λόγω προσώπων ανάλογα με το πόσο ο υπάλληλος επιβεβαιώνει ή αντίθετα αμφισβητεί τον ναρκισσισμό των ανώτερων του.... Πιστεύω ότι οι υπάλληλοι θα πρέπει να προστατευτούν απο τα έν λόγω φαινόμενα επιτέλους με πιο εμπνευσμένες απο την παρούσα προτάσεις. Θα πρέπει να μπορεί η αξιολόγηση να είναι αμφίδρομη και απο κάτω προς τα πάνω, να γίνεται απο επιτροπή, να συμπεριλαμβάνει αντικειμενικά στοιχεία, πχ ερωτηματολόγια κοινού σε κάθε περίπτωση, ποσοτικές και ποιοτικές μετρήσεις των υπηρεσιών που προσφέρθηκαν αλλά και του ενδιαφέροντος που ο υπάλληλος έδειξε για το αντικείμενο του. Για παράδειγμα προσωπικά αξιολογήθηκα χαμηλά σε πρόσφατη αξιολόγηση στο κριτήριο της συνεργασίας γιατί έκανα επανειλημμένες αναφορές μαζι με συναδέλφους ίδιας ειδικότητας με αφορμή το ότι η ειδικότητα μας , επιστημονικής φύσης , δεν αξιοποιείται αρκετά απο την υπηρεσία , κάτι που προφανώς έθιγε την ιεραρχία. Αν το βουλωναμε σίγουρα θα περνάμε σε όλα άριστα. Ελπίζω τα παραπάνω να λειφθουν υπόψη για να δούμε επιτέλους μια προοδευτική και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση και παροχή υπηρεσιών. Ευχαριστώ.