• Σχόλιο του χρήστη 'Νικος Παπαγεωργιου' | 4 Δεκεμβρίου 2015, 09:31

    Το νομοσχεδιο θα προκαλεσει εσωτερικο brain-drain και διαλυση υπηρεσιων εαν δινει επιδοματα μονο σε οσους καταλαμβανουν θεσεις ευθυνης. Πραγματικο παραδειγμα απο Δ/ση πληροφορικης ΔΕΚΟ το οποιο ειναι εδεικτικο μιας γενικευμενης καταστασης στο δημοσιο: Οι περισσοτεροι κατωτεροι υπαλληλοι ειναι ΠΕ με 10-15 χρονια προυπηρεσια, εχουν μπει με ΑΣΕΠ , εχουν πτυχιο στο αντικειμενο , μεταπτυχιακο ή MBA και διδακτορικο αλλα και προυπηρεσια στον ιδιωτικο τομεα. Διοτι πολυ απλα αυτα ηταν τα κριτηρια που μοριοδοτουσε το ΑΣΕΠ. Αριστοι στη δουλεια τους και απολυτως απαραιτητοι. Οσοι εχουν θεσεις ευθυνης ειναι διορισμενοι τη δεκαετια του '80, πριν το ΑΣΕΠ και εχουν αναριχηθει στην ιεραρχια χωρις πολλα τυπικα προσοντα. Οι τμηματαρχες ειναι ΔΕ, οι τομεαρχες εχουν πτυχια σε αλλα αντικειμενα , ο διευθυντης δεν εχει πτυχιο. Επισης οι μισοι συμβουλοι ειναι αποφοιτοι ΤΕΙ αλλα λαμβανουν μισθο διπλασιο των υπαλληλων που διοριστηκαν μεσω ΑΣΕΠ διοτι διοριζονται απευθειας απο τα ΔΣ χωρις να υπαγονται σε ΑΣΕΠ. Εαν εφαρμοστει ο νομος πληρως οι υπαλληλοι ΠΕ που μπηκαν με ΑΣΕΠ θα εχουν ισχυροτατο οικονομικο κινητρο αλλα και ηθικη υποχρεωση στον εαυτο τους (λογω της αδικης μισθολογικης αντιμετωπισης εναντι των παλιων και των συμβουλων) με σοβαρη πιθανοτητα να μεταπηδησουν σε καποια θεση ευθυνης στον ιδιο ή σε αλλο οργανισμο. Η υπηρεσια τελικα θα μεινει με ελαχιστους πτυχιουχους απο το μητρωο (καλο) οι οποιοι θα πρεπει να δουλεψουν μονοι τους αφου θα παραμεινουν τελικα μονο υπαλληλοι χαμηλης καταρτισης (πολυ κακο). Γιαυτο πρεπει : α) να ενταχθουν οι θεσεις συμβουλων στο μητρωο. Ουσιαστικα οι συμβουλοι ειναι εξειδικευμενοι υπαλληλοι και τιποτα αλλο. β) σε υπηρεσιες που ειναι απαραιτητο οι υπαλλληλοι να εχουν υψηλη καταρτιση λογω του αντικειμενου, (πχ. πληροφορικη, υπηρεσιες που πρεπει να στελεχονται κυριως με πτυχιουχους) να δινονται επιδοματα σε ολους ετσι ωστε να μην αναγκαζονται να αναζητησουν θεσεις ευθυνης μεσω του μητρωου. Οι υπαλληλοι ΠΕ που προσληφθηκαν μεσω ΑΣΕΠ ειναι πολυ απαραιτητοι για την λειτουργια του δημοσιου και εκτος θεσεων ευθυνης.