• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΔΡΕΑΣ' | 4 Δεκεμβρίου 2015, 11:27

    Θα συμφωνησω με τον κ.Μανο Κοτζια..Υπάρχει μια παθογένεια στο σύστημα αξιολόγησης χρόνια τώρα οι αξιολογήσεις στο σύνολο τους ειναι πλαστές! Δεν θα επεκταθω παραπάνω θα ήθελα όμως να θέσω το ζήτημα αναγνώρισης τίτλου σπουδών των κλάδων ΔΕ ο οποίος καλύπτεται από διπλωματούχους των Δ.Ι.Ε.Κ.και Ιδιωτικών ομοίως. Υπάρχουν ΔΥ με τα παραπάνω τυπικά προσόντα στους οποίους δεν δινεται το δικαίωμα υπηρεσιακής εξέλιξης αυτων παρόλο την διετή καταρτιση τους ενώ σε αποφοίτους παλιότερων σχολών (ΚΑΤΕ)διετής φοίτησης δύναται να αναγνωρίζεται ο τίτλος τους ώστε να μετάταχθούν σε κλάδο ΤΕ.Ή εξίσωση ενός τίτλου κλαδου ΤΕ με τον τιτλο σπουδων σε επιπεδο ΙΕΚ είναι δυνατό να ισχύσει? Άρα πως εξισώνεται ο τίτλος μετά δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ΙΕΚ " καταχρηστικά" με τον Κλάδο ΔΕ ο οποίος πληρώνεται με αποφοίτους Λυκείου σε ενα αρκετα αντιπροσωπευτικο ποσοστό! Θα πρέπει λοιπόν να προχωρήσει προς την επίλυση οριστικά αυτού του σοβαρότατου για μεγάλο ποσοστό υπαλλήλων της Δημόσιας Διοίκησης θέματος,τοσο και απο την πλευρα του το Υπουργειου Παιδειας,(εχουμε την μοναδικοτητα σε ολη την Ευρωπη) το οποίο να δημιουργήσει μια τάξη ανάμεσα στον κλάδο ΔΕ και ΤΕ και να επικαιροποιηθει και στο προσοντολογιο επισης ώστε να διαφοροποιηθεί από τον κλάδο ΔΕ και στην αξιολογηση μετεπειτα. Τώρα ως προς τον αξιολογητη ποσό αντικειμενικός μπορεί να ειναι όταν ο ίδιος δεν αξιολογείται!Στοχοθεσια τμημάτων.. Ούτε καν δούλεψε.. Επιστω την προσοχή σας στα παραπάνω ..να ληφθούν πολύ σοβαρά υπόψη αν θέλουμε να ωριμάσουν πραγματικά οι συνθήκες Αξιολογήσεις των ΔΥ και της Δημόσιας Διοίκησης εν γένει.