• Σχόλιο του χρήστη 'Amalia' | 4 Δεκεμβρίου 2015, 12:13

    Αντικειμενική και αξιοκρατική αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει από "εμπλεκόμενους" στην ίδια Υπηρεσία (Δ/ντής ή Πρ/νος) όπως και από τα Υπηρ. Συμβ. λόγω ύπαρξης διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ αξιολογητών και αξιολογουμένων. Επίσης Υπηρεσίες Καλλικρατικών Δήμων είναι διασπασμένες σε διαφορετικούς χώρους ή και περιοχές ακόμη με αποτέλεσμα την μη ορθή αντίληψη των Δ/ντων και Πρ/νων για την παραγωγικότητα , αποτελεσματικότητα και την συμπεριφορά των υφισταμένων τους. Υπάρχουν Υπηρεσίες που λειτουργούν 24 ώρες (Καθαριότητα) και άλλες 12 ώρες (ΚΕΠ). Ποιος Δ/ντης ή Πρ/νος μπορεί να έχει προσωπική αντίληψη της συμπεριφοράς και παραγωγικότητας των Υπαλλήλων σε αυτές της Υπηρεσίες (?) όταν οι περισσότεροι Υπάλληλοι είναι απλά ονόματα και αριθμοί? Αναφέρεται … «Στο υπ’ αριθμ. 8 κριτήριο αξιολογούνται μόνο οι υπάλληλοι που λόγω των αρμοδιοτήτων τους έρχονται σε επικοινωνία με το κοινό….» βάση αυτού η πιο αντικειμενική αξιολόγηση μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ από τους πολίτες. Τα πτυχία τα οποία αποκτηθήκαν μετά το διορισμό όπως του ΕΑΠ κ.λ.π. (στα οποία πληρώνεις να παρακολουθείς) καλό είναι να αποκλειστούν από τη μοριοδότηση γιατί η οικονομική δυνατότητα κάθε ανθρώπου δεν υποδηλώνει και την αξία του στην εργασία. Γενικά πιστεύω ότι η αξιολόγηση πρέπει να γίνει από Επιτροπές και Αξιολογητές εκτός των Υπηρεσιών και με την ύπαρξη ειδικών τεστ κατά τακτά διαστήματα σε ηλεκτρονική πλατφόρμα.