• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας' | 4 Δεκεμβρίου 2015, 22:38

    Επειδή δημόσιοι υπάλληλοι και πολίτες δεν είναι δυο διαφορετικά βιολογικά είδη από ξεχωριστούς πλανήτες, πρέπει το πνεύμα της λογοδοσίας και του κοινωνικού ελέγχου, να συνυπολογίσει ότι μοιράζονται κοινή παιδεία και δυστυχώς όχι άριστη. Όπως υπάρχει ο κακός δημόσιος υπάλληλος με τα γνωστά χαρακτηριστικά ο οποίος χρηματίζεται,διαφθείρεται, χρησιμοποιεί γνωριμίες για να διασφαλίσει καλύτερο εργασιακό βίο, αδιαφορεί, τεμπελιάζει , καταχράζεται την εξουσία του,εκβιάζει , έτσι αντίστοιχα υπάρχει και ο κακός πολίτης που χρηματίζει, διαφθείρει, φοροδιαφεύγει, χρησιμοποιεί γνωριμίες για να διασφαλίσει προώθηση της υποθέσεώς του ή για να έχει ευνοική μεταχείριση έναντι του νόμου, απειλεί, ή προβαίνει σε ασύστολο Bullying. Καλό είναι ο επιθυμητός έλεγχος να βασίζεται σε αναφορές επώνυμες όταν προκύπτει πρόβλημα διοικητικής διεκπεραίωσης, όπου την αναφορά θα συνυπογράφουν ο εμπλεκόμενος δημόσιος υπάλληλος και πολίτης και θα προσυπογράφει ο άμεσα προιστάμενος του υπαλλήλου ή "ο συνήγορος του πολίτη" (όταν και αν εφαρμοστεί ως θεσμός).Σε αυτήν θα αναγράφονται τα πραγματικά στοιχεία της "διαφοράς" βασιζόμενα σε παραστατικά, αιτήσεις, νομολογία κλπ., καθώς θα υπάρχει μεταγενέστερα και η αναφορά κατάληξης του συμβάντος. Ένας ανώτερος υπηρεσιακός παράγοντας (ανεξάρτητος ίσως)θα αξιολογεί και θα μοριοδοτεί θετικά ή αρνητικά τον δημόσιο υπάλληλο(με βάση αν κινήθηκε ορθώς ή όχι διοικητικά) γεγονός που σωρευτικά θα μετρά κατά την ετήσια αξιολόγησή του.