• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΣ' | 6 Δεκεμβρίου 2015, 10:32

    Προτείνω στη μοριοδότηση: Να ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ η πρόβλεψη «λαμβάνεται υπόψη η επιμόρφωση κατά την τελευταία δεκαετία.» από κάθε πιστοποιημένη επιμόρφωση. Γιατί η γνώση όποτε και αν λαμβάνεται συντελεί για τη παραγωγική αξιοποίησή της. Με το ίδιο σκεπτικό δεν θα έπρεπε να υπολογίζονται πτυχία πέραν της δεκαετίας. Να ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ για πιστοποιημένη γνώση ΤΠΕ κατά τα οριζόμενα στο Π.Δ. 50/2001, όπως ισχύει. Δεν μπορεί προϊστάμενος να μη μπορεί να χειριστεί υπολογιστές και να γίνεται αποδεκτός σε αυτό τον αιώνα. Να ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ για όλα τα επίπεδα γλωσσομάθειας και όχι μόνο η άριστη γνώση ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ. (B1, B2, C1, C2 ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΣΕΠ). Να διαχωρισθούν τα μόρια για πτυχία ΑΕΙ και ΤΕΙ. (Άλλο λογιστής από ΤΕΙ και άλλο λογιστής από ΑΕΙ). Να ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. Να προστεθεί, ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΒΑΘΜΟ Α ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 1, ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΘΕΣΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΗΡΥΣΕΤΑΙ Η ΘΕΣΗ. (Αλλιώς πάει περίπατο η κινητικότητα των δημοσίων υπαλλήλων).