• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΝΟΣ' | 7 Δεκεμβρίου 2015, 12:09

    - ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΓΕΝ Δ/ΝΣΗΣ Ή Δ/ΝΣΗΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΣΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6 ΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΝ.Δ/ΝΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 ΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ Δ/ΝΤΗ ΜΕ ΑΠΟΦ. -ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ Υ.Σ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΥΤΗ Ή ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ ΣΕ ΣΥΝΑΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ 84 -ΤΟ 1(α) με αποφ. Υ.Σ. Ή ΜΕ ΒΑΘΜΟ Α ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΣΤΟ ΕΚΔΔΑ( ΓΕΝ. Δ/ΝΤΩΝ, Δ/ΝΤΩΝ & ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ) ΕΧΟΥΝ ΔΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 200 ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟ 1(Β) ΜΕ Α ΒΑΘΜΌ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ Δ/ΝΤΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΕΤΟΣ (ΔΗΛ.6 ΜΉΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ 1 ΈΤΟς) ΜΕ ΑΠΟΦ Υ.Σ & 3 ΕΤΗ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΜΕ ΑΠΟΦ Υ.Σ. ΤΟ 1(Γ) ΕΧΟΥΝ Α ΒΑΘΜΌ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ Δ/ΝΤΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΕΤΟΣ (ΔΗΛ.6 ΜΉΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ 1 ΈΤΟς) ΜΕ ΑΠΟΦ Υ.Σ & 3 ΕΤΗ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗΣ ΜΕ ΑΠΟΦ Υ.Σ. ΤΟ 1(Δ)ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΕΧΟΥΝ Α ΒΑΘΜΟ & ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΤΉΣΕΙ 6 ΕΤΗ Ως ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΕΣ - ΤΟ 2 ΜΕ ΒΑΘΜΟ Α ΕΛΛΕΙΨΗ Β ΤΟ 2(α) με αποφ. Υ.Σ. Ή 3 ΕΤΗ Δ/ΝΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦ ΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΕΤΟΣ (ΔΗΛ.6 ΜΉΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ 1 ΈΤΟς) & 3 ΕΤΗ Ως ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗς ΜΕ ΑΠΟΦ Υ.Σ Ή ΜΕ Α ΕΛΛΕΙΨΗ Β ΒΑΘΜΟ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΣΤΟ ΕΚΔΔΑ( ΓΕΝ. Δ/ΝΤΩΝ, Δ/ΝΤΩΝ & ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ) ΕΧΟΥΝ ΔΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 200 ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ -ΤΟ 2(Β) ΜΕ Α Ή Β ΒΑΘΜΟ ΜΕ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΕΤΟΣ (ΔΗΛ.6 ΜΉΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ 1 ΈΤΟς) ΜΕ ΑΠΟΦ Υ.Σ Ή 6 ΕΤΗ Ως ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗΣ - ΤΟ 2(Γ) ΝΑ ΓΙΝΕΙ 6 ΕΤΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ 3 ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ Ο ΔΕ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΎΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ Α ΒΑΘΜΟΥ ΑΡΘΡΟ 85 - ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΆΛΙΣΤΑ ΚΑΤ ΕΤΟΣ ΟΣΑ ΜΟΡΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΙ ΕΝΑΣ Δ/ΝΤΗΣ ΔΙΟΤΙ Ως ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ 2 ΕΤΩΝ ΑΡΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΑΛΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΚΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Ως ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΘΕΣΗ Δ/ΝΤΗ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΟΡΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕ ΤΑ ΕΤΗ ( ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΣΟ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΤΗ) ΟΜΟΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ & ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΕΝΑΝΤΙ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΜΕ 30 ΚΑΙ ΑΝΩ ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑς ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 55 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΑΝΆΛΟΓΑ ΜΕ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΓΓΛΙΚΑ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΒΑΘΜΌ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΑΣ ΠΑΊΡΝΕΙ ΜΟΡΙΑ ΜΟΝΟ Η 2Η ΓΛΩΣΣΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ - ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΗΛ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΑΠΟΦΟΊΤΗΣΗ!!!!! ( ΜΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΝΤΑΜΟΙΦΘΗΣΑΝ : ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ) ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΗΣ ΕΣΔΔΑ Ως ΕΞΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕς ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΞΙΔΕΊΚΕΥΣΗ ΑΠΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΛΑΦΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10ΕΤΙΑ ; - ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΣΤΟ ΕΚΚΔΑ ΣΕ ΣΥΝΑΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ;;;;; ΕΠΙΣΗς Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ,ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΟΛΛΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ( ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ )ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΘΩς ΚΙ Η ΘΕΣΗ Ως ΗΓΕΤΗ ΣΥΜΒΑΔΊΖΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΛΟΙΠΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΔΙΕΚΔΙΚΉΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΚΙ ΟΥΤΕ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΕ ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΩΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ,ΚΛΠ -- Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ Ή ΑΝ ΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΉΜΙΣΥ Η ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΘΕΣΗΚΙ ΑΥΤΉ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΆΝΩ ΑΠΟ 2 ΕΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ - ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ Υ.Σ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΌΠΩΣ ΟΙ Δ/ΝΤΕΣ - ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥς ΕΠΙΛΕΓΕΝΤΕΣ ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΣΚΗΣΕΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ Ή ΜΗ