• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης' | 12 Νοεμβρίου 2009, 13:34

    Το τεστ δεξιοτήτων μπορεί να προσφέρει επιπλέον μόρια σε όλους τους συμμετέχοντες είτε έχουν διδακτορικό είτε όχι. Άρα δεν τίθεται θέμα αδικίας και δεν ευσταθεί το επιχείρημα ότι αδικεί τους έχοντες διδακτορικό, διότι και αυτοί έχουν όλη την άνεση να προσθέσουν τα μόρια ενός ακόμη διδακτορικού. Εκείνο που θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον, θα ήταν οι ερωτήσεις να είναι πιο απαιτητικές, ώστε να ξεχωρίσουν αυτοί που έχουν περισσότερες γενικές γνώσεις ή αλλιώς «κόβει το μυαλό τους» σε πρακτικά θέματα, διότι η νομοθεσία είναι ασαφής και συχνά απαιτείται «αυτοσχεδιασμός». Επίσης εάν κάποιος θεωρεί ότι οι ερωτήσεις που έπεσαν στο τεστ δεν προσφέρουν κάτι στην καθημερινότητα, προφανώς δεν έχει αντιληφθεί τον σκοπό που εξυπηρετούν τέτοιου είδους τεστ. Δεν είναι κάποιος λιγότερο έξυπνος επειδή δεν ξέρει , π.χ. πόσο κόμματα είναι στην Βουλή (αν και είναι απαράδεκτο), απλά καλό θα κάνει να εμπλουτίσει τις γενικές γνώσεις του και να μην «ενημερώνεται» από τα πρωινάδικα, τις «εξαιρετικές» απογευματινές τηλεοπτικές εκπομπές, κ.λ.π.