• Σχόλιο του χρήστη 'Ανδρέας Νεοφύτου' | 7 Δεκεμβρίου 2015, 14:22

    Η ιδέα του να πολλαπλασιάζεται ο βαθμός του πτυχίου είναι σεβαστή. Είναι όμως ατυχής, καθώς το να συγκρίνεις πτυχίο σχεδόν ίδιου τμήματος ή στις περιπτώσεις ΠΕ ΔΙΟΙΚ.ΟΙΚ. να συγκρίνεις ανόμοια τμήματα διαφορετικών πανεπιστημίων είναι σαν να συγκρίνεις πορτοκάλια με μήλα. Σε ότι αφορά στη μοριοδότηση, το ελληνικό δημόσιο επιτέλους φαίνεται να αναγνωρίζει την στοχευμένη επένδυσή του στην παραγωγή γνώσης μέσω της ανάδειξης των διδακτορικών τίτλων. Σημειώνω ότι για ένα διδακτορικό αποαιτείται εκτός φυσικά από την απόλυτη γνώση του πεδίου κατά την εκπόνησή του και υψηλό επίπεδο διοικητικής ικανότητας, λόγω του σχεδιασμού και της κατανομής των πόρων και άριστη γνώση αξιοποίηση των διαθέσιμων δεδομένων και πληροφοριών. Σε ότι αφορά στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοικήσεως Θα πρέπει να θυμηθούμε την αρχική βούληση του νομοθέτη για τη δημιουργία παραγωγικής σχολής στελεχών με στόχο την εισαγωγή και την καλλιεργεια καινοτόμων πρακτικών στη Δημόσια Διοίκηση και την ανάπτυξη στελεχών με ιδιαίτερα υψηλή διοικητική ικανότητα. Κακώς λοιπόν κατά τη γνώμη μου ελαφρά τη καρδία συγχέεται το ακαδημαϊκό περιβάλλον με αυτό το θεσμό.