• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ Μ.' | 7 Δεκεμβρίου 2015, 15:22

    Γενικά θεωρώ ότι το Νομοσχέδιο κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Οι παρατηρήσεις μου είναι οι κάτωθι: 1. Θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι στον χρόνο προυπηρεσίας προσμετρώνται και τα 2 ή 6 χρόνια του μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος αντιστοίχως κι έτσι σε περίπτωση κρίσεων για τις θέσεις Προισταμένων Τμημάτων κ.λ.π να μην ισχύουν 2 μέτρα και 4 σταθμά ανάλογα με την ερμηνεία του Νόμου από αρμόδιους υπαλλήλους των Γραφείων Προσωπικού ή κατά την κρίση των αντίστοιχων Υπηρεσιακών Συμβουλίων. Έτσι δεν είναι δυνατό σε διαφορετικούς φορείς του ίδιου Υπουργείου σε άλλους υπαλλήλους να αθροίζονται στα έτη προυπηρεσίας και τα 2 ή 6 έτη επιπλέον σπουδών και σε άλλους υπαλλήλους όχι, επειδή ο καθένας μπορεί να ερμηνεύσει όπως θέλει το γράμμα του Νόμου. 2. Επιπλέον, η αξιολόγηση των Μεταπτυχιακών προγραμμάτων θεωρώ ότι είναι μέγα ζήτημα. Υπάρχουν μεταπτυχιακά στα οποία δίνονται εξετάσεις σε κάποια μαθήματα, οι υποψήφιοι περνούν από συνέντευξη και τελικά γίνεται η επιλογή των συμμετεχόντων. Σε κάποια μεταπτυχιακά αρκεί η συνέντευξη για να επιλεγείς. Αρκετοί από τους κατόχους μεταπτυχιακού διπλώματος συγκεκριμένων Τμημάτων κάποιων Ιδρυμάτων -εφόσον μάλιστα επελέγησαν με μόνο κριτήριο την συνέντευξη και βεβαίως και το πορτοφόλι τους- δε γνωρίζουν ούτε κάποια ξένη γλώσσα ούτε τη χρήση Η/Υ αλλά παρόλα αυτά παραδίδουν -έστω και μετά κόπων και βασάνων- εργασίες με τη βοήθεια κάποιων διαθέσιμων να συνεισφέρουν -με το αζημίωτο βεβαίως-. Έτσι όλοι οι -έχοντες χρήματα- υπάλληλοι μπορούν να γίνουν κάτοχοι τέτοιων διπλωμάτων κι ενώ αδυνατούν να συντάξουν έστω κι ένα έγγραφο προωθούνται σε θέσεις Προισταμένων εφόσον έχουν τα τυπικά προσόντα. Θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο αξιόπιστο σύστημα αξιολόγησης των μεταπτυχιακών διπλωμάτων και να μη μοριοδοτούνται τόσο όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματα όσο και όλοι οι κάτοχοί τους εξίσου.