• Σχόλιο του χρήστη 'NIKOLAOS P.' | 8 Δεκεμβρίου 2015, 10:38

    Είμαι περίεργος, πραγματικά, να δω στρατηγικούς ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους ενός φορέα, διατυπωμένους, όπως λέει η παρούσα διάταξη, με σαφήνεια (και χωρίς εκθέσεις ιδεών, κοινώς, χωρίς αερολογία). Άν υποθέσουμε ότι μπορεί από οπουδήποτε στο Δημόσιο να προέρχεται η υποψηφιότητα όσων θα λάβουν τις παραπάνω ηγετικές θέσεις σε έναν φορέα (βλ. Μητρώο), ας μου πει κάποιος, πώς ο υποψήφιος θα είναι σε θέση να γνωρίζει από πριν σε τόσο βάθος τους στόχους που πρέπει να έχει και να πιάσει σε μια δεδομένη χρονική περίοδο ένας ξένος προς αυτόν φορέας (όσο και αν έχει γνώσεις συναφείς του αντικειμένου). Από πού θα αντλήσει αυτός ο άνθρωπος τα στοιχεία για να θέσει και στόχους;;; Ποιο το χρονοδιάγραμμα για κάτι τέτοιο;;; Απ'όσο φαίνεται, οφείλει, πριν καταλάβει τη θέση και αρχίσει να ασκεί καθήκοντα, να έχει ήδη πρόγραμμα δράσης και να το θέσει υπόψη του Υπουργού υπογράφοντάς το ως δεσμευτική συμφωνία.... Σε έναν κόσμο ιδανικά πλασμένο αυτό θα μπορούσε να συμβεί. Όλοι όμως γνωρίζουμε πως δεν τίθενται στόχοι προσεκτικά μελετημένοι από τους ήδη υπάρχοντες που ζουν μέσα στα προβλήματα και τις προκλήσεις ενός φορέα. Πόσο μάλλον από ανθρώπους εκτός φορέα. Προτείνω την ύπαρξη σχεδίου δράσης που θα έχει εκπονηθεί από ειδικά εκπαιδευμένους επιστήμονες σε συνεργασία με τους εργαζομένους του εκάστοτε φορέα, ώστε όλοι να έχουν λόγο και να συμμετέχουν σε κάτι που τους αφορά τόσο, μα τόσο άμεσα. Ένας φορέας δεν είναι ενός ανδρός αρχή. Αν θέλουμε να είμαστε αποτελεσματικοί, πρέπει να ενστερνιζόμαστε την αποστολή μας και να υιοθετούμε κατευθύνσεις που μας είναι κατανοητές και, κυρίως, κτήμα μας. Η σύνθεση των απόψεων και των προσδοκιών όσων άμεσα εμπλεκόμαστε στην εκπόνηση ενός έργου τόσό σημαντικού όσο είναι η εξυπηρέτηση των χειμαζομένων συμπολιτών μας θα μας πάει σίγουρα πολλά βήματα πιο μπροστά.