• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ Μ' | 8 Δεκεμβρίου 2015, 11:23

    H παράγραφος 6 του Άρθρου 26 που αφορά στην «Προϋπηρεσία σε συναφές αντικείμενο έως επτά (7) έτη που έχει διανυθεί προ του διορισμού, εκτός του δημοσίου τομέα, λαμβάνεται υπ’ όψη εφόσον αποδεικνύεται» επιτέλους αποκαθιστά μια αδικία που καλά κρατεί εδώ και δεκαετίες. Είναι παράλογο να αναγνωρίζεται στους εκπαιδευτικούς -κάτω από συγκεκριμένες προυποθέσεις- η προϋπηρεσία σε Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια κατά το διορισμό τους στο Δημόσιο –προφανώς γιατί η ΑΔΕΔΥ είναι ισχυρό συνδικαλιστικό όργανο- και να μην ισχύει το ίδιο για κανένα άλλο κλάδο Δημοσίων Υπαλλήλων. •Κατ’ αρχήν πρέπει να διευκρινίζεται πολύ συγκεκριμένα ότι «Η Προϋπηρεσία θα πρέπει να αφορά στην ίδια Κατηγορία και Ειδικότητα-Κλάδο» και να αντικατασθεί με τον τρόπο αυτό η ασαφέστατη φράση «Προϋπηρεσία σε συναφές αντικείμενο». •Κατά δεύτερον θα πρέπει να είναι πιο συγκεκριμένος ο όρος «εφόσον αποδεικνύεται». Εννοείται ότι η ασφαλιστική εισφορά (επίδειξη ενσήμων και η αναγραφόμενη Ειδικότητα) αποτελεί το πλέον αναμφισβήτητο αποδεικτικό στοιχείο για προϋπηρεσία που αφορά σε εργασία στον Ιδιωτικό Τομέα είτε από τη θέση του μισθωτού είτε από τη θέση του ελεύθερου επαγγελματία. Δε θα ήταν παράλογη και η απαίτηση συνυποβολής σχετικής βεβαίωσης από τον αντίστοιχο εργοδότη του Ιδιωτικού Τομέα. •Τέλος, στους ήδη υπηρετούντες θα πρέπει να αναγνωρισθεί η προϋπηρεσία τους πριν γίνει εκ νέου η κατάταξή τους σύμφωνα με το νέο βαθμολόγιο. Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΔΕ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΙΡΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΘΗΚΕ.