• Σχόλιο του χρήστη 'Crhis 8691' | 8 Δεκεμβρίου 2015, 22:57

    1. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΥΣΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ Η ΕΞΟΜΟΙΗΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ 100 ΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΔΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕ & ΤΕ (ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΝΕ;;;; ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ;;). 2. ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΣΩΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΤΕΛΕΣΕΙ ΗΔΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΔΗΛΑΔΗ Η ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ;; ΣΤΟ Ν. 3528-2007 ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΥΧΟΝ ΤΡΟΠΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΝ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΗΤΕΥΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΩΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΕ ΤΜΗΜΑ (125 ΜΟΡΙΑ) Ή ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ (200) , ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΘΥΤΕΥΣΕΙ ΗΔΗ ΩΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΘΗΤΕΥΣΕΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ (ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥΣ;;;) 3.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 97 ΤΟΥ Ν. 3528-2007 ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΠΕ ΕΝΑΝΤΙ ΤΕ ΕΝΩ ΟΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΝΟΜΟΥ ΙΔΙΩΣ ΣΤΟ Ν.4272/2014 ΑΡΘΡΟ 26 ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΖΕΥΤΙΚΟ Ή ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΕ ΚΑΙ ΤΕ (το διαζευτικο ή υπάρχει και στο παρόν προσχέδιο άλλωστε ΠΕ ή Τε προβλεπεται και για κατάληψη θέσης επίπεδου διευθυνσης άρα γιατί δεν τροποποιείται συστηματικά το άρθρο 97 ανάλογα;; και να εξομοιωθούν οι δύο κατηγορίες και στο πρoβάδισμα;; σημ. το άρθρο αυτό έχει εποτελέσει συστηματικά παρερμηνειών και αυτθαιρεσιών ιδίως στη περίπτωση δ΄ "Όπου από τις οικείες οργανικές διατάξεις επιτρέπεται η τοποθέτηση προϊσταμένου κατηγορίας που έπεται κατά το προβάδισμα δεν ισχύει το προβάδισμα των κατηγοριών" εδώ ορθώς προβλέπεται προβάδισμα βαθμού και όχι κατηγοριών αλλά δεν μπορεί να εξομειώνει ΠΕ και ΤΕ με την κατηγορία ΔΕ όπως υπονοεί) 4. ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΗΤΕΥΣΕΙ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ , ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ , "δ) κατέχουν το βαθμό Α' με πλεονάζοντα χρόνο τουλάχιστον δέκα (10) έτη στο βαθμό αυτό" ΝΑ ΕΞΟΜΟΙΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΕΣ 5. Στο αρθρο 28 του προσχέδιου προς το τέλος ορίζεται "Η διάταξη των άρθρων 6, 7 και 12 του ν.4024/2011 που αφορούν στον υπολογισμό του πλεονάζοντος χρόνου στον κατά περίπτωση βαθμό ένταξης εξακολουθούν να ισχύουν" είναι ασαφής και επιδεχεται παρερμηνειών κάτι επικίνδυνο που μπορεί να οδηγήσει στην διενεργεια λανθασμενων κρισεων με κατά το δοκούν κατατάξεις . Προσωπικά δεν μπόρεσα να εντοπίσω ποιές διατάξεις υπονοεί!! 6. Στον Ν.4024/2011 προβλεπόταν στο αρθρο 6 Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Ή ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΣΩΡΕΥΤΙΚΑ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΑ 7 ΕΤΗ ΣΕ ΕΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΕΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ Ή ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΣΕ ΣΥΝΑΦΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 7. Οταν προσλαμβανεται Δημόσιος υπάλληξλος από ΑΣΕΠ στις θέσεις ΠΕ ή ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού προβλέπεται να υπάρχει στα πτυχία οικονομική κατευθυνση πολλοί συνάδελφου έχοντας προσληφθεί ως ΔΕ ή ΥΕ σπούδασαν ως πχ ΠΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ που δεν έχει δείγμα οικονομικής κατευθυνσης και καταφέρνουν να; μετατ΄'ασοονται ως ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ (με ποιά συνάφεια άραγε κατά παρέκλυση των οριζομένων στο 3528-2007 που όριζε Άρθρο 70 Μετάταξη σε κλάδο ανώτερης κατηγορίας "Ο μετατασσόμενος πρέπει να κατέχει τον τίτλο σπουδών που απαιτείται για τον κλάδο στον οποίο μετατάσσεται" κατά την γνώμη μου ο τίτλος σπουδων που απαιτείται γαι να γίνει η μετάταξη πρέπει να είναι ο ίδιος όπως ότων προσλαμβάνεσαι με νεο διορισμό και αυτό θεωρώ ότι υπονοεί ο νόμος όμως με αυτή την υπονόηση και όχο ξεκαθάριση έχουν μεταταγεί άτομα που δεν έχουν σπουδάσει οικονομική κατευθυνση ή έχουν κα΄ποια μαθήματ οικονομικής κλατευθυνσης στο πτυχίο τους και αυτοί μ΄'αλιστα κριμονται και γαι διευθυντες σήμερα . Θεωρώ ότι όυτε καν θα έπρεπε να έχουν μεταταγεί καθώς δεν έχουν συνάφεια πτυχίου (πχ ιστορία πολιτισμού ) μκε το Νοσοκομειακό έργο ή τουλάχιστον δεν θαπρεπε να κρινονται ως προιστάμενοι ισότιμοι με άλλους που έχουν σπουδάσει οικονομική και διοικητική κατευθυνση παρατηρηση: To Προσχέδιο η φιλοσοφία του δείχνει να προφυλλάσει τους παλλιούς υπαλλήλους που έχουν ως επιτοπλείστον προσληφθεί με τις γνωστές "διαφανείς Διαδικασίες του παρελθόντος" προ ΑΣΕΠ αφού ορίζει την ισότιμη μοριοδότηση χαμηλών προσοντοδούχων με πολλά χρόνια με τον ίδιο τρόπο όπως οι ΠΕ και ΤΕ (100 μορια πτυχιου) ιδίως αυτών διπλωματούχων που έχουν ταυτόχρονα και μεταπτυχιακούς τίτλους.