• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΟΦΙΑ' | 9 Δεκεμβρίου 2015, 01:01

    Προσωπικά είμαι υπέρμαχος της επιβράβευσης της γνώσης και των προσόντων των υπαλλήλων. Άλλωστε, θεωρώ ότι, ειδικά, στην Ελλάδα είναι ο πιο ασφαλής τρόπος για να υπάρξει κάποια ''σχετική'' αξιοκρατία. Αναγνωρίζω και εκτιμώ τις προσπάθειες του καθενός είτε να αποκτήσει κάποιο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο σπουδών είτε να εισαχθεί και να αποφοιτήσει από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης και γι' αυτό θεωρώ απολύτως λογικό να έχουν προβάδισμα σε ό,τι αφορά την βαθμολογική τους εξέλιξη και την κατάληψη θέσεων ευθύνης. Άποψή μου, όμως, είναι ότι η πριμοδότηση των αποφοίτων της ΕΣΔΔΑ, όπως ισχύει σήμερα, πολύ περισσότερο δε, όπως εισάγεται με το συγκεκριμένο άρθρο είναι υπερβολική και εις βάρος των υπολοίπων δημοσίων υπαλλήλων. Η συγκεκριμένη διάταξη δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη της την αναγκαιότητα και σπουδαιότητα της ύπαρξης ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ και την συμβολή αυτής στην αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα των υπαλλήλων, αντιθέτως, κατ' ουσίαν αποκλείει υπαλλήλους με πολυετή εμπειρία από την απόκτηση κάποιας θέσης ευθύνης . Επίσης, η συμμετοχή στις, ομολογουμένως, πολύ απαιτητικές εξετάσεις για την εισαγωγή στην ΕΣΔΔΑ, που επικαλούνται κάποιοι, θεωρώ ότι δεν αποτελεί ισχυρό επιχείρημα για την υπέρμετρη πριμοδότησή τους, ειδικά, αν αναλογιστούμε ότι υπάρχουν και άλλες κατηγορίες δημοσίων υπαλλήλων, οι οποίοι έχουν συμμετάσχει σε, εξίσου, πολύ απαιτητικούς διαγωνισμούς. Σε περίπτωση που πριμοδοτούμε απλά και μόνο την συμμετοχή σε διαγωνισμούς μήπως θα πρέπει να πριμοδοτούμε και όσους διορίσθηκαν μέσω γραπτών διαγωνισμών του ΑΣΕΠ??? Επομένως, θεωρώ πιο δίκαιη την κατάταξη των αποφοίτων της ΕΣΔΔΑ στον βαθμό Γ΄, αντί στον Β΄, με αναγνώριση της διετούς φοίτησης τους ως χρόνου υπηρεσίας στον βαθμό αυτό.