• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΕΝΗ' | 9 Δεκεμβρίου 2015, 13:04

    Δυστυχώς χρόνια τώρα στο Δημόσιο έχουμε μεταπτυχιακά και διδακτορικά τα οποία δεν έχουν καμία συνάφεια με τα αντικείμενα των υπηρεσιών που υπηρετούν οι κάτοχοι αυτών. Παρόλα αυτά τα υπηρεσιακά συμβούλια των υπηρεσιών τα έχουν κρίνει όλα ως συναφή.Θα πρέπει όλα να επανεξετασθούν από τα υπηρεσιακά συμβούλια ή ακόμη καλύτερα από το ΑΣΕΠ ως ανεξάρτητη αρχή για να κριθεί η συνάφειά τους και όχι να μοριοδοτούνται μόνο και μόνο επειδή έχουν έναν επιπλέον τίτλο σπουδών(λόγου χάρη υπάλληλος ΠΕ διοικητικού σε Δήμο με πτυχίο Αγροτικής Οικονομίας και μεταπτυχιακό παρόμοιο με το πτυχίο έχει προβάδισμα από κάποιον πτυχιούχο της Νομικής ή του Οικονομικού που πιθανόν να έχει και προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα). Επίσης στις διαδικασίες των κρίσεων των προϊσταμένων Δ/σεων αναφέρεται ότι μπορούν να συμμετέχουν υπάλληλοι οι οποίοι έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Δ/νσης είτε 3 έτη είτε ένα έτος χωρίς να υπάρχει συνάρτηση με το βαθμό και την εν γένει προϋπηρεσία. Ως αποτέλεσμα θα είναι να υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής, στις κρίσεις προϊσταμένων, υπαλλήλων με λίγα χρόνια υπηρεσίας, ανεξαρτήτως του βαθμού που κατέχουν, οι οποίοι διετέλεσαν προϊστάμενοι Δ/νσεων σε μικρές υπηρεσίες λόγου χάρη σε μικρούς καποδιστριακούς Δήμους όπου δεν υπήρχαν υπάλληλοι ΠΕ και να αποκλείονται υπάλληλοι ΠΕ με βαθμό Α΄ οι οποίοι δεν διετέλεσαν Προϊστάμενοι Δ/νσης. Απαραίτητα λοιπόν θα πρέπει να υπάρχει συνάρτηση με το βαθμό και τα έτη προϋπηρεσίας. Επιπλέον στο ίδιο άρθρο διατυπώνεται ότι για την επιλογή προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιλέγονται υπάλληλοι ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ. Σε ποιους δηλ. δίνεται η διακριτική ευχέρεια να επιλέξουν; Mε τον τρόπο αυτό δίδεται η δυνατότητα να φωτογραφίζονται οι θέσεις των προϊσταμένων μέσω τροποποιήσεων των Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας. Θα πρέπει λοιπόν να προηγούνται οι ΠΕ και εν ελλείψει να έπονται οι ΤΕ και οι ΔΕ.