• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Παπαδημητρίου' | 9 Δεκεμβρίου 2015, 13:36

    ΜΕΡΟΣ Γ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ-ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ Στα άρθρα 25,26,28 και 31 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να γίνει αναφορά και στο Ν.3584/2007 Κώδικα Δημοτικών Υπαλλήλων, όπως πολύ σωστά γίνεται στο ΜΕΡΟΣ Δ του παρόντος. Για να μην χρειαστεί να εκδοθούν μετά τροποποιήσεις, ερμηνευτικές κλπ κλπ για να συμπεριληφθούν εκ των υστέρων και οι Δημοτικοί Υπάλληλοι, οι οποίοι και φυσικά είναι Δημόσιοι Υπάλληλοι... Άρθρο 26 2. Ως πραγματική δημόσια υπηρεσία νοείται κάθε υπηρεσία που έχει διανυθεί στο Δημόσιο, ΝΠΔΔ ή σε ΟΤΑ... α) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να αναγνωρίζεται και η προυπηρεσία σε ΝΠΙΔ Δημοσίου Συμφέροντος (π.χ. Ο Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. συστήθηκε το 1998 με το Νόμο 2637 (ΦΕΚ 200/Α/1998) (συστήθηκε ως ΝΠΔΔ, άρθρο 13) και είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, Δημοσίου Συμφέροντος). β) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να αναγνωρίζεται και η προυπηρεσία της στρατιωτική θητείας εφόσον είναι συναφής με την Ειδικότητα-Κλάδο (π.χ. ΔΕΑ Οικονομικού με ΠΕ Οικονομικού) 6. Προϋπηρεσία σε συναφές αντικείμενο έως επτά (7) έτη που έχει διανυθεί προ του διορισμού, εκτός του δημοσίου τομέα, λαμβάνεται υπ’ όψη εφόσον αποδεικνύεται α) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ για λόγους ισονομίας και άρσης αδικίας να ανγνωριστεί εξ ολοκλήρου η συναφής προυπηρεσία καί όχι μόνο 7ετής. β) ή ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ τουλάχιστον να αναγνωριστεί εκτός της 7ετούς και η προυπηρεσία που ήταν απαραίτητη προυπόθεση για τον διορισμό με την προκύρηξη ΑΣΕΠ, (π.χ. κύριο προσόν άδεια φοροτεχνικού Α'τάξης, η οποία συνεπάγεται 5ετή τουλάχιστον συναφή προυπηρεσία, για διορισμό σε Δήμους)