• Σχόλιο του χρήστη 'lila' | 9 Δεκεμβρίου 2015, 15:57

    Προφανώς υπάρχει τέτοια διαφοροποίηση μεταξύ των κατά το δέον επιτελούμενων εργασιών, ακόμα και εσωτερικά των υπηρεσιακών μονάδων, που η χρήση ενιαίου εντύπου αξιολόγησης καθίσταται όχι μόνο ακατάλληλη αλλά και απροκάλυπτα υποκριτική. Ειδικότερα για τις υπηρεσίες που έχουν άμεση επαφή με τους πολίτες, εκτός ενός μηνιαίου επιδόματος που θα έπρεπε να θεσπιστεί, θεωρώ και πιο δίκαιο και πιο αποτελεσματικό ένα σύστημα μέτρησης της ικανοποίησης των πολιτών α) εν γένει από την υπηρεσία και β) από την εξυπηρέτησή τους από τον υπάλληλο/λειτουργό