• Σχόλιο του χρήστη 'Δικαστικός Υπάλληλος' | 9 Δεκεμβρίου 2015, 22:19

    ΝΟΜΙΚΟ ΚΕΝΟ Επειδή από στις διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 14 του παρόντος σχεδίου νόμου δεν γίνεται καμία ρητή αναφορά στους υπαλλήλους που υπάγονται στον ν.2812/00 (δικαστικοί υπάλληλοι). Επειδή με την παράγραφο 3 επιχειρείται να παραμείνουν σε ισχύ τα ειδικά συστήματα αξιολόγησης χωρίς αυτά να ορίζονται με σαφήνεια. Επειδή με το Π.Δ. 39/12 το οποίο εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων του άρθρου 7 παρ. 5 του ν. 4024/2011 (Α΄ 226), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 παρ. 12 του ν. 4038/2012 (Α΄ 14) διατηρήθηκε σε ισχύ το προϋφιστάμενο καθεστώς αξιολόγησης των ανωτέρω υπαλλήλων Επειδή με το παρόν σχέδιο νόμου, άρθρο 28 παρ.4 καταργούνται τα άρθρα 6-11 του ν 4024/11 επομένως το παραπάνω Π.Δ. ως διοικητική πράξη εκδοθείσα κατ’ εξουσιοδότηση καταργηθείσας διάταξης με την ψήφιση του παρόντος σχεδίου νόμου παύει να ισχύει. Σημειώνεται δε, ότι εκείνες τις πρόνοιες των καταργούμενων διατάξεων που ο νομοθέτης επιθυμεί να διατηρήσει σε ισχύ τις αναφέρει ρητά στον ως άνω άρθρο 28 του παρόντος σχεδίου νόμου. Επειδή από τον συνδυασμό των διατάξεων του άρθρου 32 παρ 1 και άρθρου 7 παρ.5 του ν.4024/11 προκύπτει ότι τα προϋφιστάμενα (του ν.4024/11) συστήματα αξιολόγησης καταργούνται, πέραν όσων ρητά εξαιρούνται από το άρθρο 7 παρ.5 του ιδίου νόμου και υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εκδοθεί οι προβλεπόμενες σε αυτό διοικητικές πράξεις (Π.Δ.) Επειδή με τον παρόντα νόμο καταργείται μέν το άρθρο 7 όχι όμως και το άρθρο 32 του ν 4024/11 προκύπτει ότι μετά την ψήφιση του παρόντος σχεδίου νόμου δεν θα υφίσταται σύστημα αξιολόγησης για τους υπαγόμενους στον ν 2812/00 υπαλλήλους. Αυτό γιατί με το άρθρο 32 του ν 4024 καταργήθηκαν όλα τα προϋφιστάμενα συστήματα αξιολόγησης και εκείνα που διατηρήθηκαν σε ισχύ με διοικητική πράξη (Π.Δ. 39/12) παύουν να ισχύουν μετά την ψήφιση του παρόντος νόμου, αφού αυτός καταργεί την εξουσιοδοτική αυτής(της διοικητικής πράξης) διάταξη (άρθρο 7 του ν4024/11). Δημιουργείται έτσι ΝΟΜΙΚΟ ΚΕΝΟ για τους υπαλλήλους που υπάγονται στον ν.2812/00.. Τέλος Επειδή δεν υπάρχει κανένα νομικό, επιστημονικό, τεχνοκρατικό ή γενικώς λογικό επιχείρημα για την εξαίρεση αυτής της κατηγορίας υπαλλήλων από τον γενικό κανόνα αξιολόγησης που επιθυμεί η πολιτεία να εφαρμόσει για το σύνολο των δημοσίων υπαλλήλων. Ήδη στον Γενικό αυτό κανόνα όπως κατατέθηκε επιχειρείται η υπαγωγή όλων των υπαλλήλων του Δημοσίου, των ΟΤΑ, των Ν.ΠΔ.Δ. μέχρι και των υπάλληλων των νομικών Προσώπων της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας κτλ Επειδή σε περίπτωση μη επίλυσης του ζητήματος με τον παρόντα νόμο αυτή θα επαφίεται στην αυθαίρετη ερμηνεία του νομικού πλαισίου από τα δικαστικά (υπηρεσιακά) συμβούλια, η αναποτελεσματικότητα των οποίων έχει καταδειχθεί πέραν πάσης αμφιβολίας στο παρελθόν, όταν π.χ. με την αυθαίρετη κρίση τους δημιουργήθηκε η κατηγορία υπαλλήλων ΠΕ 0 (Πτυχιούχοι άνευ πτυχίου) και την οποία (αναποτελεσματικότητα) άλλωστε επιχειρεί να εξαλείψει το παρόν σχέδιο νόμου, Επειδή ειδικά επί των κρίσεων των δικαστικών υπηρεσιακών συμβουλίων δεν χωρεί διοικητική προσφυγή και επομένως οι σχετικές νομικές διαφορές δεν μπορούν ποτέ να φθάσουν σε εκδίκαση από το φυσικό δικαστή (Διοικητικά δικαστήρια) ΠΡΟΤΕΊΝΕΤΑΙ Να προστεθεί περίπτωση ζ) στο τέλος της 1ης παραγράφου του άρθρου 14 ως εξής : ζ) οι υπάλληλοι που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής του ν.2812/00 σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει ρητά να προβλεφθεί ότι αναβιώνει το καθεστώς αξιολόγησης του ν. 2812/00 με σχετική αναφορά στο άρθρο 28 παρ. 4 του παρόντος νομοσχεδίου ή να επαναληφθεί η διάταξη της παρ 5 του άρθρου 7 του ν 4024/11 Πάντως δεν θα πρέπει να δημιουργείται ασάφεια.