• Σχόλιο του χρήστη 'SPYROS ANTONIOU' | 9 Δεκεμβρίου 2015, 23:10

    Τα πτυχία και το απολυτήριο ΛΥΚΕΙΟΥ μοριοδοτούνται το ίδιο. Απαράδεκτο. 25 μόρια για κάθε έτος εργασίας. Απαράδεκτο. Δίνεται δηλαδή η δυνατότητα στον απόφοιτο λυκείου να γίνει προϊστάμενος Τμήματος ενώ οι υφιστάμενοι θα είναι απόφοιτοι πανεπιστημίου. Τότε τι χρειάζονται τα πανεπιστήμια και οι σπουδές; Στο Δημόσιο υπάρχουν Τμήματα, η αρμοδιότητα των οποίων είναι τα διεθνή θέματα. Το οποίο σημαίνει ότι ο/οι χειριστής/ές του/των θέματος/των μπορεί να λαμβάνει και 10 e-mail απο το εξωτερικό κάθε μέρα με συνημμένα κείμενα, εκθέσεις κα 100 και πλέον σελίδων. Σε πολλές περιπτώσεις δε ο Προϊστάμενος του Τμήματος δεν ομιλεί καθόλου αγγλικά. Πως μεταφράζονται δεκάδες σελίδων στον Προϊστάμενο, πως λαμβάνονται οι αποφάσεις και πως αξιολογούνται ο Προϊστάμενος και ο υπάλληλος στο τέλος της ημέρας; Υπάρχει κάποια διάταξη στον δημοσιουπαλληλικό κώδικα που αναφέρει ότι είναι υποχρέωση του υπαλλήλου να μεταφράζει; Ποιόν ρόλο διαδραματίζει στην αξιολόγηση η προσωπικότητα, η ικανότητα και η καταλληλότητα για την άσκηση των καθηκόντων ευθύνης του Προϊσταμένου που δεν ομιλεί την αγγλική. Σημειώνεται ότι στα Σκόπια έδωσαν στο προσωπικό του Δημοσίου (ανεξαρτήτως βαθμίδας) 1 έτος να μάθουν αγγλικά. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να αποχωρήσουν απο τη θέση τους (εξαιρούνται οι έχοντες λιγότερο του ενός έτους για συνταξιοδότηση). ΠΡΟΤΑΣΗ: Η άριστη γνώση των αγγλικών και δή της τεχνικής ορολογίας των θεμάτων του Τμήματος θα πρέπει να ληφθεί πολύ σοβαρά υπόψη στην αξιολόγηση υποψηφίων για τη θέση προϊσταμένου.