• Σχόλιο του χρήστη 'Σπύρος Απέργης' | 8 Φεβρουαρίου 2016, 16:26

    Σε θετική κατεύθυνση βρίσκονται οι διατάξεις του άρθρου αυτού για την αναβάθμιση της Υπηρεσίας Ασύλου σε τμήματα και προσωπικό ώστε να αντιμετωπίζει με επάρκεια και ταχύτητα τα αιτήματα διεθνούς προστασίας και τις άλλες υποχρεώσεις της, κάτι που δεν συμβαίνει σε ορισμένες δραστηριότητές της μέχρι στιγμής. Ωστόσο σημειώνω δύο παρατηρήσεις: α)Η υπάρχουσα διάταξη 2 παράγραφος 1 αναφέρει ότι ο Διεθυντής της Υπηρεσίας Ασύλου διορίζεται από τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη και ελέγχεται απ' αυτόν και δεν τροποποιειται με το προτεινόμενο άρθρο. Ωστόσο η Υπηρεσία έχει μεταφερθεί στον αναπληρωτή Υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής οπότε είναι πολιτικά, διοικητικά και νομικά ανακόλουθο και προβληματικό ο Διευθυτής να αναφέρεται στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη.Χρειάζεται,συνεπώς, τροποποίηση του άρθρου 2 παράγραφος 1 του ν. 3907/2011, έτσι ώστε ο Δειυθυντής της Υπηρεσίας Ασύλου να διορίζεται από τον αναπληρωτή Υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής και να υπάγεται σ' αυτόν. β)Ως προς το προτεινόμενο άρθρο 2 παράγραφος 10, είναι απαραίτητο με την εκδοθησόμενη υπουργική απόφαση να διασφαλίζονται τα εργασιακά δικαιώματα των διερμηνέων και η νόμιμη και έγκαιρη καταβολή των αποδοχών τους καθώς έχουν παρατηρηθεί παρατυπίες και καθυστερήσεις στα ζητήματα αυτά εκ μέρους της μη κυβερνητικής οργάνωσης που τους προσλαμβάνει και η οποία συνεργάζεται με το υπουργείο.