• Σχόλιο του χρήστη 'Ε.Π.' | 12 Νοεμβρίου 2009, 13:14

    Αρχικά θα ήθελα να σας συγχαρώ για την πρωτοβουλία σας, σχετικά με τη δημόσια διαβούλευση των νομοσχεδίων πριν αυτά κατατεθούν προς συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή. Το δικαίωμα της έκφρασης απόψεων των πολιτών στα προς ψήφιση σχέδια νόμων αποτελεί μέγιστο δώρο-αγαθό, ΑΡΚΕΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΑΠΟ ΕΣΑΣ. Επί της ουσίας τώρα, δεν αντιλαμβάνομαι την χρησιμότητα της ύπαρξης και της μοριοδότησης του τεστ δεξιοτήτων σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ (με σειρά προτεραιότητας) και μάλιστα με υπερβολικά μεγάλο πολλαπλασιαστικό συντελεστή (4). Και σας ρωτάω μια εξέταση 1-2 ωρών είναι δίκαιο να μπορεί να σου δώσει (στην ιδανική περίπτωση) 400 μόρια, όσα δηλαδή σου δίνει το διδακτορικό (που κάνεις 5 χρόνια να το πάρεις); Είναι δυνατόν να ανταμείβονται ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΓΡΑΨΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ; ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ....