• Σχόλιο του χρήστη 'πέτρος' | 5 Μαΐου 2016, 12:59

    Ως προς την παράγραφο 2βα του άρθρου 16: Σύμφωνα με όσα ίσχυαν μέχρι σήμερα, πολλές εγκαταστάσεις ΧΥΤΑ και ο εξοπλισμός τους, αν και έχουν χρηματοδοτηθεί προκειμένου να εξυπηρετούν περισσότερους από ένα Δήμους, ανήκουν στην κυριότητα ενός Δήμου. Στην περίπτωση αυτή, οι εγκαταστάσεις του ΧΥΤΑ ή ο εξοπλισμός, θα αποτιμηθούν ως περιουσιακό στοιχείο μόνο του συγκεκριμένου Δήμου που έχει την κυριότητα, και θα μειωθεί η εισφορά μόνο του συγκεκριμένου Δήμου; Λόγω των ασαφειών της, είναι βέβαιο ότι η παραπάνω διάταξη θα προκαλέσει σειρά αντιδικιών και μεταξύ των Δήμων – μετόχων του καταργούμενου ΦοΔΣΑ, και μεταξύ των Δήμων αυτών από τη μια πλευρά, και των Δήμων που δεν συμμετείχαν στον Περιφερειακό ΦοΔΣΑ από την άλλη πλευρά και μεταξύ των περισσοτέρων από ένα ΔΙΣΑ που πιθανότατα θα συσταθούν, ως προς την «μοιρασιά» των περιουσιακών στοιχείων του καταργούμενου ΦοΔΣΑ. Σύμφωνα με την παράγραφο 2γ του άρθρου 16, το προσωπικό με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου που μεταφέρεται από τους ΦοΔΣΑ ΑΕ που λύονται στους ΔΙΣΑ, κατατάσσεται σε προσωποπαγείς θέσεις. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με το άρθρο 12, ο ΔΙΣΑ συντάσσει κανονισμό υπηρεσιών. Από το συνδυασμό των δύο διατάξεων, προκύπτει ότι το μεταφερόμενο από τους καταργούμενους ΦοΔΣΑ προσωπικό δεν μπορεί να ενταχθεί στον κανονισμό υπηρεσιών των ΔΙΣΑ, αφού δεν καταλαμβάνει οργανική, αλλά προσωποπαγή θέση. Επιπλέον, λόγω της απαγόρευσης προσλήψεων, δεν θα υπάρχει προσωπικό σε οργανική θέση αλλά όλο το προσωπικό του ΔΙΣΑ θα έχει προσωποπαγή θέση!!!. Συντάσσει δηλαδή ο ΔΙΣΑ κανονισμό υπηρεσιών για την υπηρεσιακή κατάσταση του προσωπικού του στον οποίο κανονισμό δεν εντάσσεται το υφιστάμενο προσωπικό με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου!!!