• Σχόλιο του χρήστη 'Ντίνα' | 7 Ιουλίου 2016, 07:54

    Διαβάζοντας καταρχήν τα προγενέστερα σχόλια, δεν θα μπορούσα να μην συμφωνήσω με τα γραφόμενα στο ακόλουθο σχόλιο: "6 Ιουλίου 2016, 17:33 | Γιάννης Γ. "Αυτές οι ... κατηγορίες ... υπαλλήλων θα μείνουν καθηλωμένοι επειδή κανείς από το φορέα τους δεν ενδιαφέρθηκε να βελτιώσει τους οργανισμούς και να προσλάβει υπαλλήλους. Αυτό που θα έπρεπε να γίνει θα ήταν ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ του υπαλλήλου. Αν ο φορέας προέλευσης έχει πρόβλημα υποστελέχωσης, να ενδιαφερθεί και να κινήσει τις διαδικασίες για μετάταξη σε αυτόν άλλων υπαλλήλων." Αυτό που θα ήθελα επιπλέον να προσθέσω είναι να υποχρεωθούν ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ οι φορείς, και μάλιστα εντός ορισμένης ημερομηνίας, να καταρτίσουν το ψηφιακό τους οργανόγραμμα. Στην υπηρεσία που υπηρετώ και η οποία προήλθε από συγχώνευση πέντε περίπου δομών, εδώ και παραπάνω από τρία χρόνια δεν υπάρχει ακόμα οργανισμός!!! Είναι σκόπιμο λοιπόν οι φορείς να υποχρεωθούν στην κατάρτιση των ψηφιακών τους οργανογραμμάτων, με τον ίδιο περίπου τρόπο όπως πραγματοποιήθηκε και η απογραφή του προσωπικού του Δημόσιου Τομέα, μόλις πριν από λίγα χρόνια. Έτσι δεν θα υπάρχει η συνήθης δικαιολογία οτι λόγω ανυπαρξίας οργανισμού δεν υπάρχει η δυνατότητα όχι μόνο να δεχτεί υπαλλήλους αλλά και να "αφήσει να φύγουν". Για τους ίδιους επίσης προαναφερόμενους λόγους από άλλους σχολιαστές, δεν θα πρέπει να υπάρχει η διάταξη του 65%, καθώς σε πάρα πολλές υπηρεσίες, μετά την ατάκτως και εσπευσμένη αποχώρηση - συνταξιοδότηση μεγάλου αριθμού δημοσίων υπαλλήλων, είναι έτσι και αλλιώς υποστελεχωμένες. Δώστε την ευκαιρία στους υπαλλήλους να μεταταχθούν επιτέλους με αξιοκρατικά κριτήρια, διότι ένας υπάλληλος ευχαριστημένος θα αποδώσει καλύτερα και δεν θα λείπει από τη δουλειά του, ενώ ένα υπάλληλος "μισός" θα προσφέρει επίσης "μισές" υπηρεσίες (αδιαφορία επιτέλεσης των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων του και συχνή, ή και για μεγάλο χρονικό διάστημα, απουσία του βάσει αναρρωτικών αδειών).