• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ' | 7 Ιουλίου 2016, 08:04

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΗΝΑ 7-7-2016 ΑΡΓΟΥΣ 35 ΑΘΗΝΑ 104 44 Τ 699 4844 847 Φ 210 89 82 504 ΘΕΜΑ: Μηδενικές Κενές Θέσεις ΕΡΓΑΤΩΝ Καθαριότητας στην ΑΤΤΙΚΗ Μηδενικές Κενές Θέσεις ΕΡΓΑΤΩΝ Καθαριότητας στην ΑΤΤΙΚΗ και Δ.Γλυφάδας ΦΕΚ Β 1119/2014 παρακαλώ να γίνει νεος ΟΕΥ ΦΕΚ Β 2453/2009. και ο νομος 4368/16 ειναι ουσιαστικα ανεφάρμοστος αφού το ΥΠΕΣΔΑ γνωρίζει ότι περίπου 4 Δήμοι της Αττικής έχουν Κενές Θέσεις Εργατών Καθαριότητας πλην των Δήμων Χαϊδαρίου, Ν. Σμύρνης, Αμαρουσίου, Π. Φαλήρου. και αν προτίθεται να Εκδόσει Εγκύκλιες Οδηγίες με χρονοδιάγραμμα έκδοσης ΟΕΥ από τους Δήμους της Αττικής όπως επισυνάπτω παρακάτω. Υπάρχουν Μηδενικές Κενές Θέσεις ΕΡΓΑΤΩΝ Καθαριότητας Δήμων της Αττικής πλην των Δήμων Χαϊδαρίου, Ν. Σμύρνης, Αμαρουσίου, Π. Φαλήρου καθιστώντας το αρ 7 ν 4368/16 ουσιαστικά ανεφάρμοστο. Δήμος Αμαρουσίου ΚΥΑ αριθμ. 32962 ΦΕΚ Β 2505/13.09.2012 Δήμος Νέας Σμύρνης ΚΥΑ αριθμ. 14080 ΦΕΚ Β 1241/11.04.2012 Δήμος Παλαιού Φαλήρου ΚΥΑ αριθμ. 16086 ΦΕΚ Β 1116/10.05.2013 Δήμος Χαϊδαρίου ΚΥΑ αριθμ. 14082 ΦΕΚ Β 1242/11.04.2012 Άρθρο 7 ΝΟΜΟΣ 4368/ 21.02.2016 Προσωπικό ανταποδοτικών υπηρεσιών Ο.Τ.Α. Το πρώτο εδάφιο της περίπτωσης 3 της παρ. ΣΤ' υποπαράγραφος ΣΤ1 του ν. 4093/2012 (Α' 222), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής: «3. Οι προσλήψεις και οι διορισμοί τακτικού προσωπικού των κατηγοριών ΥΕ και ΔΕ όλων των κλάδων και ειδικοτήτων των Ο.Τ.Α. α' και β' βαθμού και των Ν.Π.Ι.Δ. αυτών αναστέλλονται έως 31.12.2016. Από την ανωτέρω αναστολή εξαιρούνται οι διορισμοί προσωπικού των ανωτέρω κατηγοριών σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα, για τους οποίους δεν απαιτείται απόφαση κατανομής της παρ. 5 του άρθρου 11 του ν. 3833/2010, όπως ισχύει. Προτεραιότητα δίνεται σε όσους έχουν πετύχει σε διαγωνισμό στον οικείο δήμο. Από τις ρυθμίσεις της ανωτέρω παραγράφου εξαιρούνται ρητά οι διορισμοί προσώπων των ανωτέρω κατηγοριών που είναι επιτυχόντες της γενικής και ειδικής προκήρυξης του ν. 2643/1998.» 1- Παρακαλώ να μην έχουν συρραπτικό τα απαντητικά σας έγγραφα. 2-Παρακαλείσθε, όπως ενημερώσετε τους Αρμόδιους Φορείς, για τις απόψεις σας, καθώς και στις Ενέργειες στις οποίες έχετε προβεί ή σκοπεύετε να προβείτε, προς επίλυση του θέματος, με κοινοποίηση προς τον καταγγέλλοντα, παρουσιάζοντας ορισμένη, αναλυτική και ειδικά αιτιολογημένη απάντηση και προσκομίζοντας με αυτή όλα τα απαραίτητα στοιχεία που αποδεικνύουν τους ισχυρισμούς σας. 3.- Παρακαλώ να μου xορηγήσετε για Δικαστική Χρήση αντίγραφό της αίτησης μου που να αναγράφεται ο αρ.πρ. και η Ημερ. Εισόδου στην Υπηρεσία σας, το Σχέδιο της απάντησης ολόκληρο τον φάκελο της υπόθεσης μετά την Ολοκλήρωση του Tυχόν Πειθαρχικού Ελέγχου , την Εσωτερική Αλληλογραφία , τα Υπηρεσιακά Σημειώματα και κάθε άλλο σχετικό με την υπόθεση έγγραφο ανώνυμα αρ. 5 ν 2690/99, άρθρο 1,44,47 ΠΔ 28/ 2015 ,Γνωμοδ ΕισΑΠ 1/ 2005, Εγκ.ΕισΑΠ 6/2006 , ΓνΝΣΚ 68/2015.ΦΕΚ B 2663/ 2015 σελ. 29584 ,29591 αποφάσεις Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. 4.- Επειδή, η Αίτηση - Αναφορά του Ευρωπαίου πολίτη απευθύνεται στην αρμόδια αρχή λ.χ. Εισαγγελία Πρωτοδικών ή την προϊσταμένη αυτής ή την εποπτεύουσα αυτήν, ή το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη εποπτεύων της ΕΛ.ΑΣ.και μπορεί δε να υποβάλλεται με οποιοδήποτε πρόσφορο μέσο (ΑΠ 1709 / 2003 Νομικό Βήμα 2004, 650) 5-Επειδή και τα ηλεκτρονικά μηνύματα πρέπει να πρωτοκολλούνται και πρέπει ως Δημόσια Υπηρεσία να μου απαντήσετε καθότι η αίτηση μου αφορά Διαφορετικό τόπο και χρόνο. Επίσης σας επισημαίνω ότι σε περίπτωση που δεν πρωτοκολληθεί το έγγραφο μου ή δεν Λάβω απάντηση για τα Θιγόμενα ζητήματα ή δεν μου κοινοποιήσετε το Διαβιβαστικό σας έγγραφο προς άλλη πιο αρμόδια υπηρεσία είμαι υποχρεωμένος σύμφωνα με τον ΚΠΔ να σας αναφέρω στην Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής.Επειδή η υποβολή της Αίτησης - Αναφοράς μπορεί να γίνει με κάθε πρόσφορο μέσον και αποτελεί ΑΠΑΤΗ και Παράβαση καθήκοντος η μη πρωτοκόλληση εγγράφων και αιτήσεων πολιτών. 6-Επειδή ισχύει το δικαίωμα της Διοικητικής Υποστήριξης για τις εμπλεκόμενες Υπηρεσίες, άλλως έχει τελεσθεί η παράβαση καθήκοντος προϊσταμένου. 7-Δεν παραλείπω να επισημάνω ότι η περαιτέρω πλέον αδράνεια εκ μέρους των κατά νόμο υπευθύνων οργάνων δια την αποκατάσταση της Τυχόν βλάβης , εγκυμονεί τον κίνδυνο αναζήτησης και καταλογισμού ποινικών ευθυνών εις βάρος κάθε αρμοδίου που συνειδητά πλέον παραβαίνει το υπηρεσιακό του καθήκον μετά την κοινοποίηση της παρούσης επιστολής. 8-Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 29 του Κ.Πον.Δ. παρακαλώ όπως εξετάσετε εάν ισχύουν η προϋποθέσειςγια άμεσα την εισαγωγή της Αναφοράς στο αρμόδιο Δικαστήριο Εφετών και τον ορισμό Εφέτη Ανακριτή με δαπάνες του Ελληνικού Δημοσίου (ως ηθικός αυτουργός) και την πιστή εφαρμογή του άρθρου 250 του Κ.Ποιν.Δ.. 9-ΓνΝΣΚ 372/2009 (Τμ.Γ΄) Η πειθαρχική διαδικασία κινείται υποχρεωτικά από την διοίκηση στις υπό του νόμου προβλεπόμενες περιπτώσεις και σκοπό έχει την εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των υπηρεσιών, την τήρηση της αρχής της νομιμότητας και την προάσπιση του Δημοσίου συμφέροντος. 10-Πρόσβαση σε σχέδια διοικητικών εγγράφων Η Διοίκηση υποχρεούται, κατά τη διαδικασία και προϋποθέσεις του άρθρου 5 του ν. 2690/1999, να χορηγεί προς τους διοικούμενους αντίγραφα των σχεδίων των διοικητικών εγγράφων που περιέχουν τελειωμένη βούληση διοικητικού οργάνου, φέροντας τα στοιχεία του διοικητικού εγγράφου, τις μονογραφές των ενδιάμεσων οργάνων και την υπογραφή από το έχον την τελική αρμοδιότητα έκδοσης όργανο. (ΓνΝΣΚ 68/2015) (ΓνΝΣΚ 68/2015) σελ. 5-6, γ) Υποχρεώνει την υπηρεσία να θέσει σε γνώση του διοικούμενου τα αιτούμενα αντίγραφα των διοικητικών εγγράφων ακόμη και αν η υπηρεσία, προς την οποία υποβλήθηκε η σχετική αίτηση, δεν είναι η εκδούσα, (ΣΤΕ 3855 / 2010) ή τα αιτούμενα αντίγραφα τηρούνται σε αρχείο άλλης υπηρεσίας, (ΣΤΕ 3943 / 1995 ) και δ) πρέπει να παρέχεται απρόσκοπτα από τη Διοίκηση, χωρίς ο εφαρμοστής της διάταξης να νομιμοποιείται να θέτει περιορισμούς στην άσκηση αυτού με συσταλτικές ερμηνείες ( ΣΤΕ 1/ 1993, 6/2006 ΕΓΚ ΕΙΣΑΠ, Γνμ ΝΣΚ 535/ 2008 Ολομ). 11-Έχω έννομο συμφέρον ως Επόπτης Καθαριότητας Δ. Γλυφάδας ΦΕΚ Γ 818/ 4-9-2008 , ΦΕΚ Β 2453 /2009 σελίδα 30050 και παρακαλώ να μου χορηγήσετε τα σχετικά έγγραφα πορίσματα ανώνυμα εντός 20 ημερών αρ 1,44 ΠΔ 28/2015 Γνωμ.Εισ.ΑΠ 1/2005, ΦΕΚ B 2663/ 2015 σελ. 29584 ,29591 αποφάσεις Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Ο.Ε.Υ ΦΕΚ Β Δήμος Αγίας Βαρβάρας ΚYA αριθμ. 23049 ΦΕΚ Β 1938/15.06.2012 Δήμος Αγίας Παρασκευής ΚΥΑ αριθμ. 32961 ΦΕΚ Β 2504/13.09.2012 Δήμος Αγίου Δημητρίου ΚΥΑ αριθμ. 22695 ΦΕΚ Β 1902/15.06.2012 Δήμος Αγίων Αναργύρων - Καματερού 1937/12 Δήμος Αγκιστρίου ΦΕΚ B 1651/06.08.2015 / Δήμος Αθηναίων ΚΥΑ αριθμ. 53241/11 ΦΕΚ Β 27/18.01.2012 / Δήμος Αιγάλεω ΚΥΑ αριθμ. 24060 ΦΕΚ Β 2000/19.06.2012 Δήμος Αίγινας ΦΕΚ Β 439/24.03.2015 Δήμος Αλίμου ΚΥΑ αριθμ. 22177 ΦΕΚ Β 1788/06.06.2012 / TΑ Φ.Ε.Κ. ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΟΥ Δήμος Αμαρουσίου ΚΥΑ αριθμ. 32962 ΦΕΚ Β 2505/13.09.2012 Δήμος Ασπροπύργου ΚΥΑ αριθμ. 19461 ΦΕΚ Β 1712/16.05.2012 Δήμος Αχαρνών Απόφαση Δημάρχου Αχαρνών αριθμ. 1164/83324 ΦΕΚ Β 2681/03.10.2012 Δήμος Βάρης - Βούλας - Βουλιαγμένης ΦΕΚ 3383/2012 Δήμος Βριλησσίων ΚΥΑ αριθμ. 22178 ΦΕΚ Β 1788/06.06.2012 / Δήμος Βύρωνος ΦΕΚ 1788/12 Δήμος Γαλατσίου ΦΕΚ Β 2384/27.08.2012. Δήμος Γλυφάδας ΦΕΚ Β 119/2014 Δήμος Δάφνης - Υμηττού ΚΥΑ αριθμ. 19460 ΦΕΚ Β 1712/16.05.2012 Δήμος Διονύσου KYA αριθμ. 23054 ΦΕΚ Β 1940/15.06.2012 Δήμος Ελευσίνας ΦΕΚ Β 198/06.02.2012. Δήμος Ελληνικού - Αργυρούπολης ΚΥΑ αριθμ. 33501 ΦΕΚ Β 2204/06.09.2013 Δήμος Ζωγράφου KYA αριθμ. 23050 ΦΕΚ Β 1942/15.06.2012 Δήμος Ηλιουπόλεως ΚΥΑ αριθμ. 22180 ΦΕΚ Β 1788/06.06.2012 Δήμος Ηρακλείου ΚΥΑ αριθμ. 22180 ΦΕΚ Β 1788/06.06.2012 Δήμος Ιλίου KYA αριθμ. ΤΤ 23048 ΦΕΚ Β 1935/15.06.2012 Δήμος Καισαριανής ΚΥΑ αριθμ. οικ. 14078 ΦΕΚ Β 1239/11.04.2012 Δήμος Καλλιθέας ΦΕΚ Β 1239/11.04.2012 Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας ΚΥΑ αριθμ. 7138 ΦΕΚ Β 971/27.03.2012 Δήμος Κηφισιάς ΦΕΚ 2000/12 Δήμος Κορυδαλλού 1950/12 Δήμος Κρωπίας ΚΥΑ αριθμ. 22702 ΦΕΚ Β 1928/15.06.2012 Δήμος Κυθήρων Δήμος Λαυρεωτικής ΚΥΑ αριθμ. 22701 ΦΕΚ Β 1901/15.06.2012 Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης ΚΥΑ αριθμ. 22182 ΦΕΚ Β 1788/06.06.2012 Δήμος Μάνδρας - Ειδυλλίας ΚΥΑ αριθμ. 46045 ΦΕΚ Β 3383/18.12.2012 Δήμος Μαραθώνα ΚΥΑ αριθμ. 22703 ΦΕΚ Β 1901/15.06.2012 Δήμος Μαρκόπουλου Μεσογαίας ΚΥΑ αριθμ. 32968 ΦΕΚ Β 2504/13.09.2012 Δήμος Μεγαρέων ΚΥΑ αριθμ. 43759 ΦΕΚ Β 3239/05.12.2012 Δήμος Μεταμορφώσεως ΚΥΑ αριθμ. 22183 ΦΕΚ Β 1904/15.06.2012 Προσωπικό- O.E.Y.Κατάργηση και διατήρηση κενών οργανικών θέσεων μόνιμου προσωπικού στο Δήμο Μεταμόρφωσης Ν. Αττικής, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1α του άρθρου 33 του ν. 4024/2011, όπως ισχύει. Διόρθωση Σφάλματος στο ΦΕΚ Β 1900/05.08.2013 Δήμος Μοσχάτου - Ταύρου 2502/12 Δήμος Νέας Ιωνίας ΚΥΑ αριθμ. 36972 ΦΕΚ Β 2743/10.10.2012 Δήμος Νέας Σμύρνης ΚΥΑ αριθμ. 14080 ΦΕΚ Β 1241/11.04.2012 Δήμος Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη ΦΕΚ Β 1116/10.05.2013. Δήμος Παιανίας Δήμος Παλαιού Φαλήρου ΚΥΑ αριθμ. 16086 ΦΕΚ Β 1116/10.05.2013 Δήμος Παλλήνης ΦΕΚ Β 2766/15.10.2012. Δήμος Παπάγου - ΧολαργούΦΕΚ Β 2766/15.10.2012. Δήμος Πειραιώς ΦΕΚ Β 2640/08.12.2015 ΦΕΚ Β 1545/21.06.2013. Δήμος Πεντέλης ΚΥΑ αριθμ. οικ. 4834 ΦΕΚ Β 379/19.02.2013 / Δήμος Περάματος ΚΥΑ αριθμ. 32966 ΦΕΚ Β 2503/13.09.2012 Δήμος Περιστερίου ΚΥΑ αριθμ. 14079 ΦΕΚ Β 1242/11.04.2012 Δήμος ΠετρουπόλεωςΒ ΚΥΑ αριθμ. 22696 ΦΕΚ Β 1902/15.06.2012 Δήμος Πόρου ΚΥΑ αριθμ. 43753 ΦΕΚ Β 3263/06.12.2012 Δήμος Ραφήνας - Πικερμίου ΚΥΑ αριθμ. οικ. 17742 ΦΕΚ Β 1144/13.05.2013 Δήμος Σαλαμίνας ΚΥΑ αριθμ. οικ. 33736 ΦΕΚ Β 2214/09.09.2013 Δήμος Σαρωνικού ΚΥΑ αριθμ. οικ. 33736 ΦΕΚ Β 2214/09.09.2013 Δήμος Σπάτων - Αρτέμιδος ΚΥΑ αριθμ. 34406 ΦΕΚ Β 2614/25.09.2012 Δήμος Σπετσών ΚΥΑ αριθμ. 22188 ΦΕΚ Β 1900/15.06.2012 Δήμος Τροιζηνίας- Μεθάνων ΚΥΑ αριθμ. οικ. 16784 ΦΕΚ Β 1124/10.05.2013 Δήμος Ύδρας ΚΥΑ αριθμ. 22187 ΦΕΚ Β 1903/15.06.2012 Δήμος Φιλαδελφείας - Χαλκηδόνος ΚΥΑ αριθμ. 19459 ΦΕΚ Β 1709/16.05.2012 Δήμος Φιλοθέης - Ψυχικού 1788/2012 Δήμος Φυλής ΚΥΑ αριθμ. οικ. 33737 ΦΕΚ Β 2204/06.09.2013 Δήμος Χαϊδαρίου ΚΥΑ αριθμ. 14082 ΦΕΚ Β 1242/11.04.2012 Δήμος Χαλανδρίου ΚΥΑ αριθμ. 14082 ΦΕΚ Β 1242/11.04.2012 Δήμος Ωρωπού ΚΥΑ αριθμ. οικ. 43279 ΦΕΚ Β 3200/30.11.2012