• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 7 Ιουλίου 2016, 12:43

    Η παράγραφος 4 του άρθρου 13 είναι μάλλον αναχρονιστική και στερεί από έναν καλό δημόσιο υπάλληλο με επιπλέον δυνατότητες/σπουδές να προσφέρει σε μια πιο εξιδικευμένη θέση στον ευρύτερο χώρο του δημοσίου. Η ύπαρξη κάποιου χρόνου που θα είναι ασφαλιστική δικλίδα ώστε άτομα με περισσότερα προσόντα να μην καταλαμβάνουν κατώτερες θέσεις και στη συνέχεια να μετατάσονται πολύ γρήγορα σε καλύτερες θα πρέπει να υπάρχει. Ωστόσο, (1) η 8ετία είναι εξουθενωτική και μέχρι να παρέλθει ο υπάλληλος θα έχει απωλέσει τις δεξιότητες των επιπλέον σπουδών του και (2) δεν μπορεί να χρεωθεί (και ουσιαστικά να τιμωρηθεί) ο νεοδιορισμένος ΔΥ για τυχόν καθυστερήσεις στον διορισμό του, κατά την διάρκεια των οποίων αυτός επέκτεινε τις ικανότητες και τις γνώσεις του. Προτείνω να τροποποιηθεί η παράγραφος 4 του άρθρου 13 ως εξής: "4. Υπάλληλος που είχε τον απαιτούμενο για διορισμό σε ανώτερη κατηγορία τίτλο σπουδών κατά τον χρόνο υποβολής της αίτησης συμμετοχής του σε διαγωνιστική διαδικασία διορισμού, δεν επιτρέπεται να μεταταγεί σε θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας πριν από τη συμπλήρωση τετραετίας από το διορισμό του. Σε περίπτωση που υπάλληλος δεν είχε τον απαιτούμενο για διορισμό σε ανώτερη κατηγορία τίτλο σπουδών κατά τον χρόνο υποβολής της αίτησης συμμετοχής του σε διαγωνιστική διαδικασία διορισμού, αλλά τον απέκτησε τουλάχιστον 2 έτη μετά, δεν επιτρέπεται να μεταταγεί σε σχετική θέση κλάδου ανώτερης κατηγορίας πριν από τη συμπλήρωση διετίας από το διορισμό του. "