• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΚΙΡΤΖΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ' | 7 Ιουλίου 2016, 16:42

    Πολύ "όμορφα" χαρακτηρίστηκε το άρθρο 23 ως ποσοστά Αμεα σε προσλήψεις ν. 2190/1994. Γιατί προχωράτε σε μείωση του ποσοστού από 20% σε 15% στους πολύτεκνους και τέκνα των πολυτέκνων και από 10% σε 7% στους τρίτεκνους και τα τέκνα των πολυτέκνων,όπως μέχρι τώρα ίσχυε με το νόμο 2190/94 (περί διορισμού τους μέσω ΑΣΕΠ),όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 παρ. 3 δ 1 Ν.3454/2006 ΦΕΚ Α 75/7-4-2006,όταν ο νόμος αυτός δεν είχε κανένα οικονομικό κόστος στην πολιτεία αλλά αναφέρετε σε θέσεις μέσω διαγωνισμών του ΑΣΕ. Το Σύνταγμα της χώρας μας ακόμη ισχύει. Για ποιον λόγο μας τιμωρείτε ; Mήπως επειδή βοηθούμε να αντιμετωπιστεί το Δημογραφικό πρόβλημα της χώρας μας. ΄Exουνε λάβει γνώση όλοι οι σύλλογοι των Πολυτέκνων της Χώρας,η Ασπε,οι αδιόριστοι Πολύτεκνοι Εκπαιδευτικοί και γενικά όλοι οι Πολύτεκνοι.Ζητούμε να αποσυρθεί η συγκεκριμένη ρύθμιση όπως και ότι μόνο ένα άτομο από κάθε οικογένεια θα διορίζεται,το οποίο είναι αντισυνταγματικό αφού οι διορισμοί γίνονται μέσω ΑΣΕΠ και διορίζονται τα άτομα που έχουν τα απαραίτητα προσόντα,πως λοιπόν θα αποκλείσετε κάποιον με περισσότερα προσόντα από το διορισμό του όταν με τα προσόντα του θα προσφέρει στο Δημόσιο. Ποια είναι η θέση των Ανεξάρτητων Ελλήνων ,γνωρίζοντας και τη θέση τους για το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας μας. Στο χέρι σας είναι να προχωρήσετε σε μία τόσο απλή αλλά συγχρόνως εθνική πολιτική θέση,όταν δεν έχει οικονομικό κόστος δεδομένου ότι μέχρι τώρα όποια επαφή είχαμε μαζί σας,ανήκω στους αδιόριστους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς του 2010,μας λέγατε ότι είστε μαζί μας αλλά δεν υπάρχουν χρήματα(δείτε προεκλογικά τις δηλώσεις του Κυρίου Κουράκη)αυτή είναι και η ευκαιρία σας να το αποδείξετε, ώστε και εμείς στο μοναδικό δικαίωμα που μας δίνει ο νόμος (δικαίωμα ψήφου) να ξέρουμε πως θα δράσουμε. Σας παραθέτω τα εξής από το νομοσχέδιο το οποίο είναι σε διαβούλευση: β) Ποσοστό δεκαπέντε τοις εκατό (15%) των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ κατά Περιφερειακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτονται από πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων και περαιτέρω ποσοστό επτά τοις εκατό (7%) από γονείς με τρία τέκνα και τέκνα αυτών. Η άσκηση του δικαιώματος προστασίας από έναν δικαιούχο μιας οικογένειας (γονείς, τέκνα, συζύγους, αδελφούς) αποκλείει τους υπόλοιπους. Ο υπολογισμός των ανωτέρω ποσοστών γίνεται, για την εφαρμογή της περίπτωσης α) στο σύνολο των θέσεων που προκηρύσσονται κάθε φορά στο σύνολο των περιοχών που ορίζονται σε αυτή, για δε την εφαρμογή των λοιπών περιπτώσεων στο σύνολο των θέσεων κάθε προκήρυξης. Η κατανομή των θέσεων στους φορείς και για τις οκτώ ομάδες: α) πολυτέκνων και τέκνων πολυτέκνων, β) γονέων με τρία τέκνα και τέκνων αυτών, γ) παλιννοστούντων Ποντίων ομογενών για την κατηγορία ΥΕ, δ) παλιννοστούντων Ποντίων ομογενών για τις κατηγορίες ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ, ε) ομογενών του ν. 2790/2000 για την κατηγορία ΥΕ, στ) ομογενών του ν. 2790/2000 για τις κατηγορίες ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ, ζ) ατόμων με αναπηρία με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50% και η) ατόμων που έχουν τέκνο, αδελφό ή σύζυγο καθώς και των τέκνων ατόμων με αναπηρία με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, , θα γίνει σε πρώτη φάση με βάση τα ακριβή ποσοστά που αντιστοιχούν στο δεκαπέντε τοις εκατό (15%), επτά τοις εκατό (7%), δέκα τοις εκατό (10%), πέντε τοις εκατό (5%), δέκα τοις εκατό (10%), πέντε τοις εκατό (5%), δέκα τοις εκατό (10%), πέντε τοις εκατό (5%) εκφρασμένα σε ακέραιο αριθμό. Εφόσον δεν καλυφθεί το σύνολο των διατιθέμενων θέσεων με την πρώτη κατανομή, οι υπολειπόμενες θέσεις θα διατεθούν στους φορείς σε δεύτερη φάση, προτασσόμενων εκείνων των φορέων στους οποίους η προστιθέμενη θέση δίνει τη μικρότερη αύξηση στο ποσοστό στο δεκαπέντε τοις εκατό (15%), επτά τοις εκατό (7%), δέκα τοις εκατό (10%), πέντε τοις εκατό (5%), δέκα τοις εκατό (10%), πέντε τοις εκατό (5%), δέκα τοις εκατό (10%), πέντε τοις εκατό (5%) σε καθεμία από τις οκτώ ομάδες αντίστοιχα. Σε περίπτωση κατά την οποία περισσότεροι φορείς έχουν το αυτό αυξημένο ποσοστό, αλλά οι διαθέσιμες θέσεις είναι λιγότερες του αριθμού των φορέων αυτών, προτάσσονται οι φορείς με το μικρότερο πληθυσμό της έδρας τους. 2. Μετά την παράγραφο 6 του άρθρου 14 του ν.2190/1994, προστίθενται παράγραφοι 7, 8, 9 και 10 ως εξής: 7. Οι δημόσιες υπηρεσίες, τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (νπδδ), οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) α΄ και β΄ βαθμού και οι φορείς του δημόσιου τομέα που αναφέρονται στην παράγραφο 8 του άρθρου 2 του ν.2643/1998 υποχρεούνται να προσλαμβάνουν: β) ένα δικηγόρο με αναπηρία, με ποσοστό αναπηρίας 50% τουλάχιστον, εφόσον απασχολούν περισσότερους από πέντε (5) δικηγόρους. Οι θέσεις που προκύπτουν από την παρούσα διάταξη, προκηρύσσονται από το ΑΣΕΠ. Εφόσον δεν καλυφθεί το σύνολο των διατιθεμένων θέσεων δικηγόρων από τα πρόσωπα της περίπτωσης γ καλύπτονται από τα πρόσωπα της περίπτωσης δ της παραγράφου 6 αντίστοιχα. 8. Η συνολική βαθμολογία κατά τη συμμετοχή σε διαδικασίες πρόσληψης προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου βάσει προκηρύξεων σύμφωνα με τη διαδικασία και τα κριτήρια του άρθρου 21 του ν. 2190/1994 προσαυξάνεται: α) για τα πρόσωπα της περίπτωσης γ της παραγράφου 6 ανάλογα με το ποσοστό αναπηρίας, το οποίο πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή 3. β) για τα πρόσωπα της περίπτωσης δ της παραγράφου 6 ανάλογα με το ποσοστό αναπηρίας, το οποίο πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή 2. 9. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθώς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια για την εφαρμογή των διατάξεων των παραγράφων 6, 7 και 8 ορίζονται με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, αρμόδιου για θέματα Διοικητικής Μεταρρύθμισης. 10. Οι ανωτέρω διατάξεις έχουν εφαρμογή σε προκηρύξεις που δημοσιεύονται μετά την έναρξη της ισχύος της παρούσας διάταξης. Γκίρτζου Αικατερίνη Αδιόριστη Πολύτεκνη Εκπαιδευτικός Πτυχιούχος Νομικής,ΠΕ 13 Έτους 2010