• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρος Κακούρος' | 19 Οκτωβρίου 2009, 17:04

    Αν και η πρωτοβουλία εξορθολογισμού του στόλου των οχημάτων του δημοσίου είναι ορθή, νομίζω ότι περιέχει πολλά στοιχεία προχειρότητας. Ενδεικτικά: 1. Δεν είναι όλες οι δημόσιες υπηρεσίες το ίδιο. Για παράδειγμα οι δασικές υπηρεσίες (για τις οποίες γνωρίζω εγώ) έχουν σε αρκετές περιπτώσεις ανάγκη οχημάτων μεγάλης ιπποδύναμης και ειδικών δυνατοτήτων. Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για άλλες υπηρεσίες. 2. Οι υπηρεσίες της επαρχίας ενδεχομένως έχουν επίσης ειδικές ανάγκες. 3. Τα μοντέλα υβριδικών οχημάτων (όπως έχουν ήδη σημειώσει αρκετοί) είναι λίγα, επομένως θα υπάρξει θέμα ανταγωνισμού. Θα πρότεινα επομένως μια προσεκτικότερη εξειδίκευση ανά κατηγορία υπηρεσίας και γεωγραφικής θέσης. Τα προτεινόμενα μέτρα να έχουν άμεση εφαρμογή μόνο στις υπηρεσίες που εδρεύουν σε μεγάλες πόλεις και στα οχήματα του πάσης φύσεως πολιτικού προσωπικού. Για τις υπόλοιπες να εφαρμοσθεί με κάποιο σφικτό χρονοδιάγραμμα. Δεν θα έβλαπτε επίσης να εξετασθεί τι γίνεται και σε άλλες χώρες ή πως διαχειρίζονται τα οχήματά τους οι ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και την Ευρώπη που έχουν κάθε λόγο να μειώνουν το κόστος απόκτησης και χρήσης οχημάτων.