• Σχόλιο του χρήστη 'Σταματης Σ' | 10 Ιουλίου 2016, 11:15

    συμφωνα με την το αρθρο 1 του παροντος λετε "Σκοπός του παρόντος κεφαλαίου είναι η καθιέρωση συστήματος κινητικότητας των τακτικών πολιτικών διοικητικών υπαλλήλων από μία δημόσια υπηρεσία σε άλλη με μετάταξη ή απόσπαση, με γνώμονα τη βέλτιστη αξιοποίηση και την ορθολογική κατανομή του ανθρώπινου δυναμικού στις δημόσιες υπηρεσίες, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες του υπαλλήλου. " ομως στο στο αρθρο 71 παρ 2 του 35285 / 2007 ελεγε : "2. Σε περίπτωση που ο υπάλληλος κατέχει τίτλο σπουδών που δεν προβλέπεται ως τυπικό προσόν διορισμού σε κανέναν κλάδο του Υπουργείου ή του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου ή της δημόσιας υπηρεσίας στην οποία ανήκει, επιτρέπεται η μετάταξη ύστερα από αίτηση του σε άλλο Υπουργείο ή άλλο νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή σε άλλη δημόσια υπηρεσία σε κενή θέση κλάδου για τον οποίο προβλέπεται ως τυπικό προσόν διορισμού ο τίτλος σπουδών που κατέχει. " και συμφωνώ με τον 7 Ιουλίου 2016, 09:33 | Κώστας Ανδρέου Θεωρώ ότι είναι άδικη η κατάργηση της παρ. 2 του άρθρου 71 του ν. 3528/2007, με την οποία ο υπάλληλος που κατείχε τίτλο σπουδών που δεν προβλεπόταν ως τυπικό προσόν διορισμού σε κανέναν κλάδο στην υπηρεσία στην οποία ανήκει, μπορούσε να μεταταγεί σε άλλη δημόσια υπηρεσία, σε κλάδο για τον οποίο προβλέπεται ως τυπικό προσόν διορισμού ο τίτλος σπουδών που κατέχει, ύστερα από προσωπική του αίτηση. Με την κατάργηση αυτής της παραγράφου, ο υπάλληλος θα χρειάζεται πλέον να περιμένει πότε και αν θα δημοσιευτεί κάποια προκήρυξη μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας για να μεταταγεί σε υπηρεσία η οποία τον έχει μεγαλύτερη ανάγκη λόγω της συνάφειας του πτυχίου του και στην οποία τα προσόντα του θα ήταν καλύτερα αξιοποιήσιμα. Αντίθετα, αν διατηρούνταν η δυνατότητα να γίνει η μετάταξη αυτή με προσωπική αίτηση του υπαλλήλου (όπως θα γίνεται με τις αμοιβαίες μετατάξεις ή τις μετατάξεις για συνυπηρέτηση), η απορρόφησή του σε κλάδο άλλης υπηρεσίας ο οποίος θα ανταποκρίνεται καλύτερα στα προσόντα του, θα μπορούσε να γίνει πιο άμεσα, όπως είναι δικαιότερο και δημοκρατικότερο, άλλωστε. -- και να συμπληρωσω οτι πως θα αξιοποιηθεί το ανθρωπινο δυναμικο που εχει και τις γνωσεις και θελει να προσφερει εργο με τους τιτλους σπουδων που κατεχει , αν δεν μπορει να τους αξιοποιησει στον φορεα που βρισκεται τωρα ( φορεας προελευσης) σε αλλο φορεα , ενω θα μπορουσε στον νεο φορεα που θελει να παει να συμβαλλει στην καλυτερη σχεση κρατους -πολιτη. επισης πολλοι υπαλληλοι εχουν τιτλους που δε μπορουν να αξοποιηθουν απο τους οικειους φορεις, αλλα παρολα αυτα ενω υπερκαλυπτουν τα προσοντα του κλαδου τους ( ή της ειδικοτητας τους) λογω των γνωσεων τιτλων σπουδών σεμιναριων και μετεκπαιδευσεων δεν υπαρχει προβλεψη να μπορουν να μετακινηθουν . Μπορει να ελεγχετε και το μητρωο τους και με σω του συστματος απογραφης των Δημοσιων Υπαλληλων, ωστε να διαπιστωνεται οτι ο εν λογω υπαλληλος πράγματι υπερκαλυπτει τα προσοντα του κλαδου του, και δικαίως επιθυμεί να μεταταγεί ή να αποσπασθεί σε αάλλο φορέα