• Σχόλιο του χρήστη 'Κανδρής Βαγγέλης' | 11 Ιουλίου 2016, 17:03

    Σε κάθε περίπτωση πρέπει ο νόμος να προβλέπει την ύπαρξη αντικειμενικών και μετρήσιμων μορίων για προϋπηρεσία, οικογενειακή κατάσταση, άλλους κοινωνικούς λόγους, λόγους υγείας, διάφορα προσόντα που κρίνονται απαραίτητα τόσο από την κεντρική διαδικασία όσο και από το φορέα υποδοχής (π.χ. πτυχία, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, γνώση Η/Υ κ.αλ). Να δημιουργείται δηλαδή ένας πίνακας υποψηφίων με βάση την προβλεπόμενη από το νόμο μοριοδότηση, αλλά να συμπληρώνεται με την ειδική μοριοδότηση του φορέα υποδοχής, εφόσον η θέση το απαιτεί. Προφανώς υπάρχουν υπηρεσίες που δεν απαιτείται ειδική μοριοδότηση, αλλά υπάρχουν αρκετές υπηρεσίες που απαιτούν ειδικές γνώσεις. Άρα είναι απαραίτητο να υπάρχει η δυνατότητα από το φορέα υποδοχής να ζητάει με αιτιολογημένη τεκμηρίωση αυξημένη μοριοδότηση κάποιου συγκεκριμένου προσόντος, που είναι απαραίτητο για το συγκεκριμένο φορέα υποδοχής, ώστε να αποφεύγεται κατά το δυνατόν η μετακίνηση υπαλλήλων μόνο με ισοπεδωτικά κριτήρια ή μόνο από την ανάγκη να μετακινηθεί ο υπάλληλος πιο κοντά στον τόπο συμφερόντων του ή σε μια υπηρεσία που προτιμά. Αν επικρατήσει μια τέτοια λογική είναι σίγουρο ότι θα έχει αρνητικές συνέπειές στην απόδοση του φορέα υποδοχής. Σε κάθε περίπτωση πρέπει ο νόμος να προβλέψει συγκεκριμένα αντικειμενικά και μετρήσιμα μόρια, με τις προϋποθέσεις που ανέφερα,να μην αφήσει το θέμα αυτό σε καμιά Υπουργική Απόφαση που θα αλλάζει κατά το δοκούν από κάθε υπουργό, γιατί διαφορετικά θα συνεχίσει να ζει και να βασιλεύει το πελατειακό κράτος των προηγούμενων κυβερνήσεων και τα μέλη των υπηρεσιακών συμβουλίων θα εκμεταλλεύονται την ανάγκη των δημοσίων υπαλλήλων και θα πωλούν εκδουλεύσεις, όπως έκαναν ακριβώς μέχρι τώρα.