• Σχόλιο του χρήστη 'Λένα' | 12 Ιουλίου 2016, 11:49

    2β) "η συμπλήρωση διετίας από προηγούμενη μετάταξη ή από προηγούμενη απόσπαση" Κύριε Υπουργέ, Δεν λαμβάνετε ΚΑΘΟΛΟΥ υπόψη ότι αυτός που έχει αιτηθεί απόσπαση, ενδεχομένως να το έχει κάνει για οικογενειακούς ή/και οικονομικούς λόγους ή για οποιονδήποτε άλλο προσωπικό λόγο, τόσο σοβαρό γι αυτόν/αυτήν, ώστε να ζητήσει να φύγει από τον φορέα προέλευσης. Γι αυτό, θα έπρεπε να ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΕΤΙΑΣ για μετέπειτα αίτηση μετάταξης, δίνοντας έτσι βάση στον ανθρώπινο παράγοντα! 3. Όπως προείπαν και άλλοι σχολιαστές, καθίσταται σαφές ότι το 65% που αναφέρετε είναι άκρως απαγορευτικό για οποιαδήποτε εθελοντική μετακίνηση, και αναιρεί αυτομάτως τη δυνατότητα για οποιαδήποτε μετακίνηση υπαλλήλων. Αναφορικά με το ότι "απαιτείται η γνώμη του αρμόδιου για το διορισμό οργάνου του φορέα προέλευσης, α) δεν αιτιολογείται η "εξαίρεση" των υπαλλήλων ΟΤΑ! Επίσης έρχεται σε αντίθεση με την αιτιολογική έκθεση: «…η έκδοση της απόφασης γίνεται μόνο από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο και δεν απαιτείται πλέον σύμπραξη του φορέα προέλευσης». β) Ενισχύονται οι πελατειακές σχέσεις με αυτόν τον τρόπο και η εργασιακή εξέλιξη και κατ' επέκταση η ζωή των εργαζόμενων ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟ ΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΘΟΎΝ Ή ΟΧΙ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΙ (& συνεργάτες αυτών κλπ) για να τους δοθεί η σύμφωνη γνώμη. Εν ολίγοις, ΜΗΔΕΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ! Να τονίσω ότι υπάρχουν υπάλληλοι με πτυχία τα οποία δεν αξιοποιούνται στους ΟΤΑ, παρα μόνο σε συγκεκριμένες υπηρεσίες υπουργείων. Παράδειγμα: Ένας κάτοχος μεταπτυχιακού Μετάφρασης και πτυχίου ξένων γλωσσών + τέσσερις γλώσσες, δεν αξιοποιεί τα πτυχία του και τις γνώσεις του, καθώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ! Με τους ανωτέρω λοιπόν περιορισμούς, δεν δίνετε την δυνατότατα ορθής αξιοποίησης των υπαλλήλων. Παρακαλώ αναθεωρήστε.