• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΠΟΥΚΟΒΑΛΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ' | 1 Αυγούστου 2016, 21:48

    3.1.1 ΣΧΟΛΙΟ: Αφού το σύστημα / συστήματα θα λειτουργούν σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες (Κήποι, Κακαβιά, κλπ) θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη λειτουργίας σε θερμοκρασίας υπό του μηδενός και εν γένει σε άσχημες καιρικές συνθήκες, π.χ. ισχυρή βροχή, χιονόπτωση κλπ. 3.1.2 Εξ’ όσων γνωρίζουμε, μόνο η τεχνολογία backscatter έχει ικανότητα ελέγχου σε ύψος μικρότερο ή ίσο των 25cm από το έδαφος. Προκειμένου να μην αποκλειστεί κανένας Κατασκευαστής, θα πρέπει το όριο αυτό να διαμορφωθεί τουλάχιστον στα 35cm από το έδαφος. 3.1.3 ΣΧΟΛΙΟ: Κατά την άποψή μας, ο χρόνος που απαιτείται για την πλήρη επιχειρησιακή ενεργοποίηση του συστήματος θα έπρεπε να είναι βαθμολογούμενο στοιχείο του διαγωνισμού. 3.1.4ΣΧΟΛΙΟ: Κατά την άποψή μας, θα πρέπει να προσδιορίζονται τα υποσυστήματα τα οποία ελέγχονται από το ίδιο το σύστημα. 3.1.5 ΣΧΟΛΙΟ: Οι τεχνικές προδιαγραφές άλλων Υπηρεσιών που απαιτούν παρόμοια κινητά συστήματα ελέγχου θέτουν σαν όριο φορτηγό μήκους 18m και όχι 18,75m. Για να μην αποκλειστούν Κατασκευαστές από την διακήρυξη, θα πρέπει το μήκος να είναι 18m και όχι 18,75m (για 20 φορτηγά / ώρα). 3.2.5 ΣΧΟΛΙΟ: Η απαίτηση για ξεκίνημα σε δρόμους με 10% είναι απαγορευτική για την εταιρεία μας και παραπέμπει αποκλειστικά σε μικρών διαστάσεων συστήματα. Για να μην υπάρχουν αποκλεισμός προμηθευτών θα πρέπει η απαίτηση να διαμορφωθεί σε 2 – 3%. 3.2.19ΣΧΟΛΙΟ: Για να υπάρχει ακριβής υπολογισμός του κόστους μας, θα πρέπει να δηλωθεί ο τόπος που θέλει η Υπηρεσία να γίνουν τα πρώτα δύο σέρβις των οχημάτων. Θα γίνουν π.χ. κοντά στους τόπους λειτουργίας ή αλλού? 3.4.1 ΣΧΟΛΙΟ: Η απαίτηση για διάτρηση μεταλλικής πλάκας πάχους τουλάχιστον 6mm δεν ανταποκρίνεται στον σκοπό της προμήθειας (έλεγχος οχημάτων και containers), αν ληφθούν υπόψη τα εξής: 1. Το τοίχωμα κάθε container είναι περίπου 5mm (δηλαδή η ακτινοβολία πρέπει να διαπεράσει τουλάχιστον 10mm). Αν ληφθεί υπόψη και το μεταφερόμενο φορτίο, η ελάχιστη απαιτούμενη διαπερατότητα είναι 150mm. 2. Οι εγκατεστημένες από την εταιρεία μας, σε λιμένες της Ελλάδος, συσκευές XRay για έλεγχο χειραποσκευών, έχουν διαπερατότητα 30mm ατσάλι. Δεν είναι δυνατό να ζητείται διαπερατότητα τουλάχιστον 6mm ατσαλιού για ένα ολόκληρο φορτηγό ή container όταν για μία μικρών διαστάσεων χειραποσκευή, ζητείται ελάχιστη διαπερατότητα 30mm. Εξ’ όσων γνωρίζουμε 6mm είναι διαπερατότητα της τεχνολογίας backscatter, την στιγμή που όλοι οι Κατασκευαστές προσπαθούν να αυξήσουν την διαπερατότητα. Τα 6mm ισοδυναμούν περίπου με 2 – 3 μπουκάλια νερό. Δηλαδή πίσω από 4 μπουκάλια νερό, ο χειριστής δεν θα διακρίνει απολύτως τίποτα! 3.4.2ΣΧΟΛΙΟ: Το όριο του 1μSv/hr είναι εξαιρετικά υψηλό, την στιγμή που όλοι οι Κατασκευαστές σε συμφωνία με τις απαιτήσεις της ICRP δίνουν μέσο ρυθμό δόσης στους χειριστές και τα όρια της περιοχής ελέγχου τα 0,5μSv/hr. 3.4.4 ΣΧΟΛΙΟ: Κατά την γνώμη μας, η απαίτηση αυτή είναι λανθασμένη. Όταν δεν λειτουργεί μία από τις δύο ενδείξεις (οπτική και ηχητική), το σύστημα θα πρέπει να απενεργοποιείται αυτόματα, προκειμένου να μην εκτεθεί στην πρωτογενή δέσμη ακτινοβολίας άνθρωπος που δεν είδε τον οπτικό συναγερμό ή δεν άκουσε τον ηχητικό συναγερμό. 3.4.5ΣΧΟΛΙΟ: Πάντα και σε όλους τους διαγωνισμούς που αφορούν ακτινοσκοπικά μηχανήματα ελέγχου χειραποσκευών – αποσκευών, υπάρχει ένα ανώτατο επιτρεπτό όριο δόσης. Από την στιγμή που θα ακτινοβολείται ένα φορτηγό ή εμπορευματοκιβώτιο για την ανίχνευση τυχόν κρυμμένων ατόμων, πρέπει να υπάρχει επίσης ένα ανώτατο επιτρεπτό όριο δόσης , το οποίο μάλιστα θα πρέπει να είναι και βαθμολογούμενο. 3.5.1 ΣΧΟΛΙΟ: Σε όλες τις προμήθειες ακτινοσκοπικών συσκευών ελέγχου χειραποσκευών – αποσκευών, υπάρχει ένα κατώτατο όριο για τον αριθμό των εικόνων που μπορούν να αποθηκευθούν. Επίσης, υπάρχουν κατώτατα όριο για την χωρητικότητα των σκληρών δίσκων. 3.5.6 ΣΧΟΛΙΟ: Κατά την γνώμη μας πρέπει να προσδιορίζονται με σαφήνεια το είδος του φίλτρου επεξεργασίας εικόνας (π.χ. ασπρόμαυρο, ενίσχυση άκρων, ενίσχυση αντίθεσης κλπ) και η μέγιστη ψηφιακή μεγέθυνση (zoom), όπως γίνεται σε όλες τις προμήθειες που αφορούν ακτινοσκοπικές συσκευές ελέγχου χειραποσκευών. Θα πρέπει επίσης να ξεκαθαριστεί το τι ζητείται με τον όρο ενοποιημένη απεικόνιση.