• Σχόλιο του χρήστη 'Κατ. Γεωργιάδη' | 5 Σεπτεμβρίου 2016, 12:50

    Σύμφωνα με την εγκύκλιο 3, αρ.πρωτ.:οικ.1314/11-01-2011 ΥΠ.ΕΣ.Α.& Η.Δ.και ιδιαίτερα στις σελίδες: α)σελ.5...''Επισημαίνεται ότι το προσωπικό που μετατάχθηκε για την άσκηση των πρόσθετων αρμοδιοτήτων, έχει την υποχρέωση της παροχής διοικητικής υποστήριξης ,δεν μπορεί να απασχολείται σε άλλες υπηρεσίες του δήμου ή σε αλλότρια καθήκοντα, για ολόκληρο το χρονικό διάστημα της μεταβατικής περιόδου''. β)σελ.6...''Συνεπώς οι πολίτες θα εξυπηρετούνται από τις ίδιες υπηρεσίες και τους ίδιους υπαλλήλους που εξυπηρετούνταν πριν την 1η-1-2011''. Όσον αφορά τις πολεοδομικές υπηρεσίες , σύμφωνα με το από 22-2-2012 έγγραφο του Αναπληρωτή Υπουργού προς τους Δημάρχους με σκοπό να συνδράμουν την προσπάθεια θεραπείας πολυετών προβλημάτων αναφέρετε σαφώς ότι ''απαιτείται άμεση αναδιοργάνωση των υφισταμένων πολεοδομικών γραφείων και νυν Υπηρεσιών Δόμησης αρμοδιότητάς σας , με κατάλληλη διαχείριση των διατιθέμενων ανθρωπίνων πόρων μετά την αποδέσμευσή τους από μέρος των καθηκόντων τους , με στόχο την αποτελεσματικότερη λειτουργία των νέων Υπηρεσιών''. Σε αντίθεση με όλα αυτά , δυστυχώς έχει παρατηρηθεί ότι υπάλληλοι πολεοδομικών υπηρεσιών : -μετακινούνται σε άλλες οργανικές μονάδες των δήμων , -τους γίνεται ανάθεση παράλληλων ή επιπρόσθετων καθηκόντων πέραν των κύριων καθηκόντων τους συμπεριλαμβανομένου και της διοικητικής υποστήριξης σε όμορους δήμους καθώς και -συμμετέχουν σε επιτροπές που δεν έχουν σχέση με θέματα πολεοδομικής νομοθεσίας. θα πρέπει να δοθούν σαφείς οδηγίες στις Δ/νσεις ή Τμήματα Διοικητικού των δήμων που παρέχουν διοικητική υποστήριξη να μην εκδίδουν αποφάσεις που αφορούν υπαλλήλους (π.χ.πολεοδομίας διοικητικούς και μηχανικούς)