• Σχόλιο του χρήστη 'Αθανάσιος Μπούφας' | 13 Φεβρουαρίου 2018, 17:09

    1. Στην παράγραφο 2.2.1 (Κινητήρας) της τεχνικής προδιαγραφής αναφέρεται: «Πετρελαιοκινητήρας, τετράχρονος, άμεσου ψεκασμού (common rail) ή νεότερου τύπου, με κυβισμό 1.550 κυβικών εκατοστών και άνω» Όμως οι πετρελαιοκινητήρες που φέρουν αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων όπως ενδεικτικά αναφέρουμε: Peugeot, Citroen, Ford, BMW έχουν κυβισμό 1.499 κυβικά εκατοστά. Κατ΄ αυτόν τον τρόπο ενώ υπερκαλύπτουν τις υπόλοιπες τεχνικές απαιτήσεις των προδιαγραφών δεν είναι δυνατόν να συμμετάσχουν στον εν λόγω διαγωνισμό διότι δεν καλύπτουν τη σχετική απαίτηση. Προκειμένου να διευρυνθεί η συμμετοχή στον εν λόγω διαγωνισμό παρακαλούμε να τροποποιηθεί η εν λόγω τεχνική προδιαγραφή ως ακολούθως: «Πετρελαιοκινητήρας, τετράχρονος, άμεσου ψεκασμού (common rail) ή νεότερου τύπου, με κυβισμό 1.490 κυβικών εκατοστών και άνω». 2. Στην παράγραφο 2.12.3 (Αμάξωμα εξοπλισμός) της τεχνικής προδιαγραφής αναφέρεται: «Σε κατάλληλη θέση να υπάρχει ρευματοδότης για την σύνδεση της φορητής λυχνίας επίσκεψης (μπαλαντέζα)» Και ακολούθως στην παράγραφο 2.15.2.8 (Λοιπά παρελκόμενα) ζητείται το όχημα να φέρει «Μία (1) λυχνία επίσκεψης (μπαλαντέζα) με τουλάχιστον πέντε (5) μέτρα καλώδιο». Η εν λόγω μπαλαντέζα εφ’ ενός έχει μικρή εμβέλεια λειτουργίας αφού έχει καλώδιο μόνο πέντε μέτρα και αφ΄ετέρου δεν μπορεί να χρησιμοποιεί σε περίπτωση βλάβης του ηλεκτρικού συστήματος του αυτοκινήτου. Για το λόγο αυτό προτείνουμε να αντικατασταθεί η μπαλαντέζα από φακό (π.χ. τύπου MAGLITE) τεχνολογίας LED που χρησιμοποιούν οι περισσότερες αστυνομικές υπηρεσίες και ο οποίος να βρίσκεται τοποθετημένος σε κατάλληλη βάση εντός της καμπίνας του οδηγού . Η φόρτιση του φακού αυτού να γίνεται από την βάση μέσω κατάλληλης διάταξης από το ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου. Έτσι κατ’ αυτόν τον τρόπο δεν θα περιορίζεται η χρήση εντός συγκεκριμένης εμβέλειας από το αυτοκίνητο και θα έχει μεγάλη φωτεινότητα και χαμηλή κατανάλωση αφού θα είναι τεχνολογίας LED. 3. Στην παράγραφο 3.4 (Εγγύηση καλής λειτουργίας ) των τεχνικών προδιαγραφών της διακήρυξης αναφέρεται: «Τα ανταλλακτικά ή εξαρτήματα και η εργασία τοποθέτησης αυτών, που εγκαθίστανται από το δίκτυο εξυπηρέτησης του προμηθευτή να καλύπτονται από εγγύηση τουλάχιστον δύο (2) ετών» Επειδή οι περισσότεροι κατασκευαστικοί οίκοι παρέχουν εγγύηση ανταλλακτικών διάρκειας ενός (1) έτους παρακαλούμε να τροποποιηθεί η εν λόγω παράγραφος ως ακολούθως: «Τα ανταλλακτικά ή εξαρτήματα και η εργασία τοποθέτησης αυτών, που εγκαθίστανται από το δίκτυο εξυπηρέτησης του προμηθευτή να καλύπτονται από εγγύηση τουλάχιστον ενός(1) έτους» Εφόσον προσφερθεί χρονικό διάστημα άνω του ενός (1) έτους αυτό μπορεί να επιβραβευθεί με μεγαλύτερη βαθμολογία κατά την τεχνική αξιολόγηση. 4. Στην παράγραφο 2.13.2 (Ηλεκτρικά) της τεχνικής προδιαγραφής αναφέρεται: «Να φέρει αναμονή πλησίον της θέσης του συνοδηγού, για την τοποθέτηση πομποδέκτη (ασυρμάτου) και κεραίας αυτού, σύμφωνα με τις υποδείξεις της Υπηρεσίας» Παρακαλούμε να διευκρινισθεί εάν η αναμονή αφορά βάσης στήριξης ασυρμάτου και εάν ναι ποιού τύπου θα είναι ο ασύρματος; Επίσης παρακαλούμε να διευκρινιστεί εάν ο προμηθευτής έχει υποχρέωση παροχής της τροφοδοσίας ρεύματος για τον ασύρματο καθώς και εάν πρέπει να παρέχει την κεραία ασυρμάτου ο ίδιος ή θα του παρασχεθεί από την Υπηρεσία.