• Σχόλιο του χρήστη 'Βαγγέλης Γιάννος' | 12 Νοεμβρίου 2009, 18:51

    ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Το τεστ δεξιοτήτων με τον τρόπο που πραγματοποιήθηκε δεν τιμά ούτε το ΑΣΕΠ ούτε την προηγούμενη πολιτική ηγεσία στο υπουργείο Εσωτερικών. Υποβιβάστηκε η αξία των πτυχίων με παταγώδη τρόπο και ουδείς από την εκπαιδευτική κοινότητα δεν διαμαρτυρήθηκε. Που ακούστηκε, να ονομαστεί τεστ δεξιοτήτων ένα σταυρόλεξο ερωτήσεων με συμμετέχοντες απαξάπαντες πτυχιούχους και μη πτυχιούχους. Το τεστ έχει πραγματικό νόημα αν οργανωθεί με άλλους όρους ανά κατηγορία εκπαίδευσης και ειδίκευση αντιστοιχούσα στην ειδικότητα. Σ' αυτό το σημείο πρέπει να δοθεί η ανάλογη προσοχή και η εκπαιδευτική κοινότητα να σκεφτεί το περιεχόμενο του τεστ σε συνεργασία με τους επιστημονικούς φορείς και την υπηρεσία την αναζητούσα το εξειδικευμένο προσωπικό. Ο νόμος 2190/94 ο επονομαζόμενος Πεπονή αν δεν με απατά η μνήμη μου προέβλεπε το έργο της Επιμόρφωσης των υποψηφίων για το δημόσιο να το αναλάβει η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και ταυτόχρονα να μπούν οι ανάλογες εκπαιδευτικές βάσεις προετοιμασίας των νέων σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα. Διαφορετικά θα φουντώσει πάλι η φροντιστηριακή παιδεία, πάλι κόστος για την εργαζόμενη οικογένεια. Ας αναζητηθεί και ο τρόπος ώστε κανένας υποψήφιος να μην έχει πρόταξη σε σύγκριση με έναν άλλο με παρανομαστή τις μονάδες του τεστ. Διαφορετικά οδηγούμαστε στην ανισότητα της διεκδίκησης των θέσεων εργασίας. Εντός της διετίας δημιουργούνται υποψήφιοι δυο ταχυτήτων και με αυτό τον τρόπο βάλεται η αξιοκρατία. Το τεστ δεξιοτήτων δεν πρέπει επ' ουδενί λόγω να συνεχιστεί με τη σημερινή του μορφή και εφαρμογή, ας είναι το τελευταίο αυτό που πραγματοποιήθηκε κατ'παράβαση των αρχών των ίσων ευκαιριών.