• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΑΡΤΣΑΔΑΚΗΣ' | 1 Αυγούστου 2019, 14:11

    Θα πρέπει οι καθηγητές των ΠΠΣ, ανεξάρτητα από το θέμα της ”Θητείας”, να αποκτήσουν ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. Υπάρχουν συνάδελφοι που πριν τις κρίσεις είχαν οργανικές θέσεις σε γειτονικά σχολεία με τα ΠΠΣ και ακόμη περισσότεροι συνάδελφοι που είχαν οργανικές θέσεις στα ΠΠΣ. Θα πρέπει να αποδοθούν οργανικές θέσεις οι οποίες να είναι ανάλογες των θέσεων* που είχαν οι συνάδελφοι πριν τις κρίσεις και να υπολογίσουμε και τις κοινωνικές καταστάσεις που δημιουργήθηκαν μετά από έξι (6) πάμε για έβδομο (7ο) έτος θητείας σε ΠΠΣ. [* Εξηγώ την έκφραση “ανάλογες”: Παλαιότερα ο νομός Αχαΐας, για παράδειγμα, είχε 4 περιοχές μετάθεσης. Πολλοί συνάδελφοι μετά από αρκετά χρόνια υπηρεσίας σε διάφορες περιοχές (με όλες τις κοινωνικές επιβαρύνσεις) βρέθηκαν στην Α' περιοχή μετάθεσης. Τώρα ο νομός Αχαΐας έχει γίνει μια περιοχή μετάθεσης και κάποιοι κινδυνεύουν να βρεθούν πολύ πιο πίσω από ότι ξεκίνησαν.] Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να υπάρξει κοινωνική οπισθοδρόμηση. Δεν μπορεί συνάδελφοι που αγωνίστηκαν σε δύσκολο περιβάλλον να αισθάνονται ότι η πολιτεία αδιαφορεί για αυτούς, τους τιμωρεί, θα μπορούσα να πω. Αναφέρομαι σε “δύσκολο περιβάλλον” γιατί μην ξεχνάμε ότι πολλά σημεία των σχετικών νόμων δεν εφαρμόστηκαν. Ενδεικτικά αναφέρω την διοικητική (μη) στελέχωση των ΠΠΣ, την ενδιάμεση (μη) αξιολόγηση κλπ. Να σημειώσω ότι και οι Σύμβουλοι και κάποιοι Διευθυντές των ΠΠΣ έχασαν τις οργανικές τους αλλά αργότερα απέκτησαν οργανικές ενώ υπηρετούσαν ή και ακόμη υπηρετούν (Διευθυντές) επί θητεία. Οι καθηγητές των ΠΠΣ είναι από τους τελευταίους, αν όχι οι τελευταίοι, από τους μόνιμους δημόσιους υπαλλήλους που δεν έχουν οργανικές. Με τιμή Σπ. Παρτσαδάκης MSc Καθηγητής Μαθηματικών ΠΕ-03 Υπηρετώ στο Πειραματικό ΓΕ.Λ. Πατρών από το σχολικό έτος 1993-94 και την εκπαίδευση πάνω από 36 χρόνια