• Σχόλιο του χρήστη 'γιώργος' | 19 Νοεμβρίου 2019, 10:58

    αυτοδικαίως ατελέσφορη...δηλαδή όταν ένας υπάλληλος υποβάλλει αίτηση στη κινητικότητα πρέπει να πάει σε χαρτορίχτρα για να του πει το αυτονόητο!!!! Δηλαδή το εάν θα υλοποιηθεί η μετακίνηση του, καθώς εάν περάσει η αποκλειστική ημερομηνία τότε αυτή θα χαρακτηρίζεται ''αυτοδικαίως ατελέσφορη''. Αυτό αποτελεί μια μαζικά έμμεση ακύρωση των αιτημάτων, αφού όλοι γνωρίζουμε πως αυτά τα ασφυκτικά χρονικά πλαίσια δεν ικανοποιήθηκαν σε καμία προηγούμενη κινητικότητα. Γιατί να ικανοποιούνται και σε αυτή ; Από την στιγμή που ουσιαστικά δεν έχουν ληφθεί μέτρα καταπολέμησης της γραφειοκρατίας. Επίσης οι φορείς αυτοί που δεν κάνουν τις μετακινήσεις στην ώρα τους, θα τιμωρούνται με την απαγόρευση κάλυψης των κενών αυτών θέσεων με νέες προσλήψεις!!! Ουαουουου. Λες και τον υπάλληλο που διαχειρίζεται αυτές τις διαδικασίες τον ενδιαφέρει καθόλου αυτό. Ταυτόχρονα γίνεται μια προσπάθεια έμμεσης ακύρωσης των εκκρεμών αιτημάτων (κύκλοι 2017-2018 ) με το εδάφιο 1.13. Για ποιο λόγο βιάζεστε να τις ακυρώσετε; Το ασφυκτικό πλαίσιο των 2 μηνών δεν συμβάλλει πουθενά. Συνοπτικά λοιπόν, θεωρώ πως η προσέγγιση σας πάνω στο σύστημα κινητικότητας πάσχει σοβαρά σε μερικά σημεία. Αντί να βρείτε τρόπους καταπολέμησης της γραφειοκρατίας και απλοποίησης των διαδικασιών, αναλώνετε χρόνο στην ''έμμεση ακύρωση των βαρέων γραφειοκρατικών διαδικασιών'' σαν αυτό να αποτελεί τη λύση της παθογένειας. Αντιθέτως φαινόμενα όπως οι φορείς προέλευσης να αρνούνται να στείλουν τα απαραίτητα έγγραφα στο φορέα υποδοχής ( ναι καλά ακούσατε!!!), οι υπάλληλοι να κωλυσιεργούν εσκεμμένα τις διοικητικές διαδικασίες, οι φορείς υποδοχής να αδιαφορούν κ.α περνάνε ατιμώρητα και σίγουρα θα συνεχίσουν να είναι έτσι. Τα παραπάνω ολίγα σας τα έγραψε ένας ταπεινός δημόσιος υπάλληλος, ο οποίος κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών του σπουδών στο Δημόσια Διοίκηση, έγραψε 200 σελίδες αναλύοντας στα συστήματα κινητικότητας των χωρών της Ε.Ε.