• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ' | 19 Νοεμβρίου 2019, 10:30

    Με το προτεινόμενο νομοσχέδιο και αναφορικά με τις ρυθμίσεις του για την επιλογή προϊσταμένων, ενισχύεται υπερβολικά η εμπειρία και η άσκηση καθηκόντων ευθύνης, έναντι των τυπικών προσόντων. Και αυτό γίνεται ενώ η ανάθεση καθηκόντων προϊσταμένων με αδιαφανή κριτήρια ήταν ο κανόνας στο ελληνικό δημόσιο και όχι οι κρίσεις από τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια. Ακόμα και όταν αυτές έγιναν, η θητεία όλων των προϊσταμένων έχει λήξει εδώ και τρία χρόνια περίπου. Για την αδικία του νομοσχεδίου παραθέτω το παρακάτω χαρακτηριστικό παράδειγμα: Υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ που διορίστηκε το 2010, κάτοχος συναφούς Διδακτορικού, συναφούς Μεταπτυχιακού, με των ανώτατο προβλεπόμενο αριθμό σεμιναρίων και με άριστη γνώση μίας ξένης γλώσσας έχει τα κάτωθι μόρια: 100 + 300 + 150 + 20 + 50 = 620 μόρια * 0,33 (συντελεστής βαρύτητας τυπικών προσόντων για την πρώτη εφαρμογή του νόμου) = 204,60 μόρια από τυπικά προσόντα και 120 μόρια * 1,5 (μόρια για κάθε μήνα εμπειρίας) = 180 μόρια * 0,33 = 59,40 από τα 10 χρόνια εμπειρίας στο Δημόσιο. Σύνολο 204,60 + 59,40 = 264 μόρια. Την ίδια στιγμή, υπάλληλος ΠΕ που διορίστηκε το 1998 χωρίς κανένα άλλο τυπικό προσόν, παρά μόνο την εμπειρία και 10 χρόνια προϊστάμενος έχει τα εξής μόρια: 100 * 0,33 = 33 μόρια από τυπικά προσόντα και 252 (μήνες εμπειρίας) * 1,5 = 378 μόρια 120 (μήνες ως προϊστάμενος) * 3 (ο κάθε μήνας) = 360 378 + 360 = 738 * 0,33 = 243,54 μόρια από την εμπειρία Σύνολο 33 + 243,54 = 276,54 μόρια. Περιττό να αναφέρω ότι η αδικία δεν διορθώνεται ούτε με τους συντελεστές βαρύτητας που προβλέπονται μετά την πρώτη εφαρμογή του νόμου.