• Σχόλιο του χρήστη 'ανώνυμος' | 19 Νοεμβρίου 2019, 11:55

    Στην περίπτωση που οι δήμοι δεν διαθέτουν την τεχνική επάρκεια και με απόφαση δημάρχου αναθέτουν την διοικητική υποστήριξη σε άλλο φορέα (π.χ. ο Δήμος που ασκεί τώρα την διοικητική υποστήριξη) θα πρέπει για την εύρυθμη λειτουργία των Υπηρεσιών Δόμησης η εγκύκλιος 3/2011 (ΑΔΑ: 4Α9ΙΚ-0)στην οποία αναφέρει ότι :"Επισημαίνουμε ότι, επειδή το προσωπικό που μετατάχθηκε για την άσκηση των πρόσθετων αρμοδιοτήτων, έχει την υποχρέωση της παροχής διοικητικής υποστήριξης, δεν μπορεί να απασχολείται σε άλλες υπηρεσίες του δήμου ή σε αλλότρια καθήκοντα, για ολόκληρο το χρονικό διάστημα της μεταβατικής περιόδου.", να ενσωματωθεί στο παρόν άρθρο ως εξής: "3. Το προσωπικό των ΥΔΟΜ που ασκεί καθήκοντα διοικητικής υποστήριξης, δεν μπορεί να απασχολείται σε άλλες υπηρεσίες του φορέα ή σε αλλότρια καθήκοντα ή σε επιτροπές εκτός των αρμοδιοτήτων των ΥΔΟΜ." Η πάγια τακτική των Δήμων ως τώρα ήταν η μη τήρηση της ανωτέρω εγκυκλίου με αποτέλεσμα το προσωπικό των ΥΔΟΜ είτε να μετακινείται σε άλλες υπηρεσίες είτε να συμμετέχει σε επιτροπές που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο των ΥΔΟΜ με αποτέλεσμα να υπάρχουν δυσλειτουργίες και καθυστερήσεις στην λειτουργία των Υπηρεσιών Δόμησης.