• Σχόλιο του χρήστη 'Ε. Γ.' | 20 Νοεμβρίου 2019, 10:27

    Είναι απαράδεκτο να μοριοδοτούνται με τα διπλά μόρια (3 ή 4,5) οι έχοντες θέση ευθύνης κατόπιν διαδικασίας: α) ανάθεσης και β) κρίσεων μετά από παρέλευση 3-4 ετών καθώς και να απαξιώνονται τα τυπικά προσόντα έναντι της εμπειρίας καθώς κατά την πρώτη εφαρμογή του νόμου προβλέπεται ότι ο συντελεστής βαρύτητας θα είναι απολύτως ίδιος και για τα τυπικά προσόντα και για την εμπειρία {παρ. 7. Οι διατάξεις της περίπτωσης δ της παραγράφου 1 του άρθρου 30 του ν. 4369/2016 αντικαθίστανται ως εξής: «Για την τελική μοριοδότηση ο συνολικός αριθμός των μορίων κάθε κατηγορίας πολλαπλασιάζεται με τους εξής συντελεστές για όλα τα επίπεδα θέσεων ευθύνης: 33% για την ομάδα κριτηρίων (α) 33% για την ομάδα κριτηρίων (β) 34% για την ομάδα κριτηρίων (δ)}. Αποκλείονται επί της ουσίας από τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης, ιδίως για τις θέσεις προϊσταμένων Δ/νσης, άξιοι υπάλληλοι με αυξημένα τυπικά προσόντα και πολυετή εμπειρία που λαμβάνουν το μισό (1,5) των προαναφερθέντων μορίων, επειδή δεν διαθέτουν εμπειρία προϊσταμένου, εφ' όσον ουδέποτε τους δόθηκε η σχετική δυνατότητα και, αντιθέτως, πριμοδοτούνται όσοι τοποθετήθηκαν είτε με αδιαφανείς διαδικασίες (βλ. ανάθεση) είτε με μία και μοναδική κρίση από Υπηρεσιακά Συμβούλια χρόνια πριν. Όσοι εισηγούνται τις ανωτέρω διατάξεις μάλλον τους διαφεύγει το γεγονός ότι σε πλείστες δημόσιες υπηρεσίες δεν έχουν διενεργηθεί κρίσεις για χρονικά διαστήματα άνω της δεκαετίας και ότι με αυτό τον τρόπο διαιωνίζουν τις παθογένειες ενός συστήματος, το οποίο απαιτεί άμεσα εκσυγχρονισμό και όχι επιστροφή σε πελατειακά συστήματα.