• Σχόλιο του χρήστη 'Ευάγγελος' | 20 Νοεμβρίου 2019, 13:43

    Σε ότι αφορά μετατάξεις από τη Δευτεροβάθμια στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, στα κριτήρια αξιολόγησης, θα έπρεπε για λόγους δικαιοσύνης να λαμβάνεται υπ΄ όψη το επιστημονικό έργο των ενδιαφερόμενων. Ειδικότερα το έργο που είναι δημοσιευμένο σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές γεγονός που πιστοποιεί και την ποιότητα του. Αντίθετα, το έως τώρα καθεστώς που λαμβάνει υπ΄ όψη τη συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα αδικεί όσους δεν είχαν πρόσβαση στους μηχανισμούς που τους ενέπλεκαν σε αυτά. Τα αποτελέσματα των προγραμμάτων αυτών συχνά δεν ήταν καν δημοσιεύσιμα σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές. Η δημοσίευση σε έγκριτο περιοδικό είναι τεκμήριο ποιότητας από μόνη της. Εν κατακλείδι, τα κριτήρια αξιολόγησης των υποψηφίων πρέπει να γίνουν δικαιότερα χωρίς να αποκλείουν επιστήμονες με αναγνωρισμένο έργο και ικανότητες. Επιπλέον, για όσους δεν τους δόθηκε η ευκαιρία-δυνατότητα να διδάξουν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα έπρεπε να λαμβάνεται ως κριτήριο η μακροχρόνια εμπειρία τους στη Δευτεροβάθμια. Ο εκπαιδευτικός για παράδειγμα που διδάσκει Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα έχει την εμπειρία και την παιδαγωγική επάρκεια να διδάξει και σε νέους που εισέρχονται στο Πανεπιστήμιο. Για τον ίδιο λόγο θα έπρεπε να αναγνωρίζεται και η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που έχουν διοργανώσει επιμορφωτικά σεμινάρια για ενήλικες (π.χ. επιμόρφωση εκπαιδευτικών).