• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστάσιος' | 21 Νοεμβρίου 2019, 00:51

    Για να μπορούμε να μιλάμε για καθιέρωση ενός αντικειμενικού συστήματος επιλογής προϊσταμένων αλλά και για μια ισορροπημένη διαδικασία μοριοδότησης των τυπικών εκπαιδευτικών προσόντων και των αντίστοιχων ουσιαστικών, το πρώτο πράγμα που χρήζει διόρθωσης είναι η επαναφορά της αριστείας!!!! Είναι αδιανόητο να συνεχιστεί η ίδια κατεύθυνση με τον ν.4369 ή η ροπή προς την παγίωση του γεγονότος να μην λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός του τίτλου σπουδών (βασικού πτυχίου)για τη μοριοδότηση των τυπικών εκπαιδευτικών προσόντων. Είναι δυνατόν να εξισώνεται ο υποψήφιος που φρόντισε κατά τον ακαδημαϊκό του βίο να πασχίσει για την απόκτηση πτυχίου με υψηλό βαθμό (με ότι αυτό συνεπάγεται σε κόπο, επένδυση χρόνου και χρήματος λόγω παρατεταμένης διάρκειας φοίτησης και καλύτερης προετοιμασίας για τις εξετάσεις) με τον πτυχιούχο που είχε ως στρατηγική την απόκτηση πτυχίου το συντομότερο δυνατόν,ασχέτως από την βαθμολογία που θα κατέληγε να επιτύχει κατά τη φοίτηση;;; Η βαθμολόγηση των τυπικών προσόντων ξεκινάει μέσα από την επιμέρους μοριοδότηση του βαθμού του τίτλου σπουδών.